3.BÖLÜM

2K 103 52
                                    

-Yıl 2013-

Ömer şaşkın bir şekilde kızın düştüğü yere bakar. Sinan ise elleri ile ağzını kapatmış şaşkın şaşkın bakıyordur. Ömer kafasını sallayarak yutkunur ve hemen koşarak denize atlar.

Sinan hemen teknenin kenarına gelip Ömere seslenir.

Si:Ömer! Ne yapıyorsun ? Bekle şey bende şey yapayım.

Ama Ömer onu duymaz bile. Hızlı hızlı kulaç atmaya başlar. En sonunda denize dalar ve etrafa bakarak balıklama yüzer.

Sinan ise hemen teknenin dümenini yanına gider. Ve tekneyi çalıştırarak Ömer in arkasından gider. Bir yandan da etrafa bakınıyordur.

Ömer yüzerken uzaktan kızıl saçlı birini görür. Yüzünde hafif tebessüm oluşur ve daha hızlı yüzmeye başlar. Kızın yanına yaklaştığı gibi kolundan tutar. Ve suyun üzerine çıkar. Derin derin nefes alır. Kolunu kızın beline dolar. Diğer eliyle hafif kulaç atarak kıyıya doğru gider.

Kıyıya geldiklerinde kızı kucağına alıp yatırır. Ömer kızın yüzüne bakınca güzelliğine hayran kalır. Eliyle kızın yüzünü okşar.

Ö:Ne güzel bir şeysin sen!

Ömer birden kendine gelir.

Ö:Kendine gel lan!

Deyip kızın nabzına bakar. Ve hemen bir yandan kalp masajı yapar bir yandan da suni teneffüs yapar. O sırada yanına koşarak Sinan gelir.

Si:Ömer!

Hemen Ömerin yanına diz çöker. Elini kızın bileğine getirip nabzına bakar.

Si:Hâlâ çok yavaş, belli belirsiz.

Ömer, kalp masajı yapmaya devam eder. Bir yandan da Sinan a bakar.

Ö:Deniz ambulansını aradın mı?

Si:Aradım, neredeyse gelir. 

Deyip ayağa kalkıp etrafa bakınır.

Ö:Seni intihara sürükleyen sebep ne acaba?

Der üzgün bir şekilde.

●●●

O:Açtı mı?

Se:Off yok abi açmadı! Çalıyor çalıyor ama açan yok.

Seda elindeki telefonu sert bir şekilde masaya koyar. Ozan elleriyel yüzünü kapatmış volta atıyordur.

G:Ya nereye gitti bu kız? Çıldıracağım!

Se:Bu polisler de ne rahat ya! Neymiş efendim 24 saat olmadan bir şey yapamazlarmış.

Seda sinirli bir şekilde koltuğa oturur.

O:Yok aklım almıyor ya! Hayır gideceği her yere de baktık biz.

G:Off acaba başına bir şey mi geldi yoksa?

H:Kimin başına bir şey geldi?

Ozan, Seda ve Gizem duydukları ses ile arkalarını dönerler. Hakan kaşlarını çatmış bir şekilde onlara bakıyordur.

H:Size diyorum! Kimin başına bir şey geldi?

Gizem bir şey demez ve başını öne doğru eğer. Seda da elleriyle yüzünü kapatır.

Hakan etrafa bakıp konuşur.

H:Defne? Defne nerede ? Yoksa...

Ozan derin bir nefes alıp başını sallar.

O:Defne yaklaşık 6 saattir ortalarda yok. Arıyoruz açmıyor. Gidebileceği her yere de baktık ama yok hiçbir yerde.

Hakan şok olur. Ve zar zor konuşur.

H:Bana niye haber vermediniz ? He ?! Bana niye haber vermediniz!

Se:Seni telaşlandırmak istemedik.

Hakan sinirli bir şekilde elleriyle yüzünü kapatır.

H:Off off çıldıracağım!

Deyip duvara yaslanır. Ozan Hakan ın yanına gidip omzuna dostça vurur.

O:Sakin ol Hakan.

H:Ozan nasıl olayım baksana Defnem kaç saattir ortalıklarda yokmuş! İyi mi değil mi bilmiyoruz bile!

Hakan duvarın dibine çöker ve kafasını hafif duvara vurur. O sırada aklına Defne nin dedikleri gelir.

-FLASHBACK-

D:Ben bir an önce annemle babama kavuşmak istiyorum abi.

Hakan elini Defne nin dudaklarına getirerek konuşmasını engeller.

H:Sakın bak bir daha duymayacağım. Vakti zamanı gelince tamam ama ondan öncesi yok tamam mı?

Defne gözlerini kaçırarak yere bakar.

-FLASHBACK SON-

Hakan ın gözleri hafif dolar. 

H:Hayır manolyam,  sakın böyle bir şey yapmış olma!

Der sessiz bir şekilde.

●●●

Ömer tekrar  suni teneffüs yapar. Kız öksürmeye başlar. Ömer kocaman gülümser. Ve eliyle kızın yanağını okşar.

Kız öksürdükten sonra kafasını yere koyar ve gözlerini hafif açar.

X:Sen--

Ömer elini kızın dudaklarına götürüp susturur.

Ö:Şşş yorma kendini.

Ambulans sesi duyulur. Sinan koşarak yanlarına gelir.

Si:Ömer geldi Ambulans geldi.

Kız hâlâ öksürmeye devam ediyordur. Ambulans hemen yanlarında durur. Sağlık ekipleri arkadan sedye indirir. Kızı dikkatli bir şekilde sedyeye yatırırlar. İki sağlıkçı ambulansa doğru giderken Ömer seslenir.

Ö:İntihar, intihar etti galiba. Dikkat edin.

Adam Ömere döner.

X:Siz hiç meram etmeyin biz hemen müdahale edeceğiz.

Ö: Hangi hastane ?

X:Özel Park Hastanesi.

Deyip arabaya binerler. Ambulansın sirenleri çalar ve hızlı bir şekilde yanlarından giderler.

Si:Taksiyi aradım, gelir şimdi.

Ö:Ya taksi gelene kadar gittiler bile!

Ömer sinirli bir şekilde ensesini kaşır. Sinan ın sorusu ile duraksar.

Si:Acaba neden böyle bir şeye kalkıştı?

Ömer derin bir nefes alıp ellerini beline koyar.

Ö:Canına kıyacak kadar ne yaşadın ki sen?

Ömer çaresizce ambulansın arkasından bakar.

3.BÖLÜM SONU

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin