10.BÖLÜM

1.5K 90 62
                                    

~Yıl 2013~

X:Ayy bende iyi ki görmüşüm sizi!

Defne ve Ömer sesin arkadan geldiğini hissedince arkalarını dönerler. Defne nin  gördüğü kişi ile gözleri kocaman açılır.

D:Koray?

K:Canımm.

D:Sen?

K:Efendim?

D:Ne işin var burada diyorum!

Koray ellerini çenesinin altına koyarak Defneye bakar.

K:Ayh! Dur kız iletişim koptu.

Ömer şaşkın gözlerle Defneye bakar.

Ö:Defne kim bu ?

Koray, Ömerin omzuna vurarak konuşmaya başlar.

K:Sen kim köpek bana bu diyorsun hee! Sana  varya öyle bir laf sokarım ki dava açmak zorunda kalırsın.

Öme sinirli bir şekilde Koraya bakıyordur. Defne, Ömerin sinirlendiğini anlayıp uzanır ve Ömerin elini tutup hafif okşar.

D:Sakin ol lütfen. Kendisi biraz şey işte yani ne bileyim değişik biri.

Ömer, Defne nin dediklerini dinlememiştir. Şuan tek odak noktası elinin üzerindeki  eldir.

Başını sağa sola çevirip kendine gelir ve hafif boğazını temizleyip konuşur.

Ö:Ee şey fark ettim. Sorun değil.

K:Kızz! Siz ne fis fos yapıyorsunuz öyle aranızda he?

D:Ay Koray! Her şeye burnunu sok zaten. Hem sen nereden çıktın ya?

K:Haa kız nereden çıktığımı söylersem ayıp olur heykelciğe. Beni senin gibi terbiyesiz zanneder.

D:Heykelciğe?

Deyip gülmeye başlar. Ömer da ona bakıp gülüyordur. Koray eliyle Defne nin koluna vurur.

K:Aman bu da deli. Onca cümleden takıla takıla buna mı takıldın ?! İyy bu da, saf!

D:Of Koray of!

Defne kafasını Koray a doğru çevirir. Ve gülmeye başlar.

D:Koray bu üstünde ki tüyler ne böyle?

K:Kız daha yeni mi fark ettin? Alık mısın?

Ö:Hop! Alık falan olmuyor ama.

Der ters ters Koraya bakarken. Defne hafif bir tebessüm ile Ömere bakar.

K:Aman sende delik şeyden şey çıkar gibi çık. İnsan bir üzerime bakıp iltifat eder.

Daha sonra etrafa bakınıp devam eder.

K:Ay sizin yüzünüzden biri duysa kendini beğenmiş der.

D:Şahane görünüyorsun Koraycığım(!)

K:Çok teşekkür ediyorum hayatım. Her zaman ki halim.

Deyip güneş gözlüğünü  düzeltir. Defne ve Ömer birbirlerine bakıp gülerler.

●●●

H:Oo. Afiyetler olsun kızlar.

G:Teşekkür ederiz. Sende içer misin kahve?

H:Yok yok. Sağol.

Deyip koltuğa oturur. Daha sonra etrafa bakınır.

H:Ee Defne yok mu?

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin