Sabah...
Ö:Gel bakalım prenses.
Ömer Deniz'in elinden tutarak arabadan inmesine yardım eder. Deniz i indirdikten sonra çantasını eline alarak kapıyı kapatır ve çantayı kızının eline vererek eğilir.
Ö:Kendine dikkat et tamam mı kızım? Koridorlarla koşma çünkü düşebilirsin. Terli terli de su içme--
Deniz:Çünkü hasta olurum, biliyorum babacığım. Annem hep söylüyor.
Ö:Aferin benim prensesime.
Deyip Deniz in yanağına öpücük bırakır. Deniz babasına gülümserken babasının arkasında ki kişiyi görünce gülümsemesi daha da artar.
Deniz:Koriş!!!
K:Denişim!
Deniz Ömer in yanından geçerek Koray a doğru koşar. Ömer ise kaşlarını çatarak konuşur.
Ö:Koriş?
Ayağa kalkıp arkasını görünce Koray ile göz göze gelir. Koray Deniz den ayrılıp ellerini çenesinin altına koyarak Deniz e bakar.
K:Kız kim bu ?
Deniz:Babam işte Koriş. Hani hep geceleri bana anlattığın babam. Artık yurtdışında işi bitmiş annemi de affetmiş dönmüş temelli. Değil mi baba?
Ömer boğazını temizleyip konuşur.
Ö:Öyle birtanem.
K:Yurtdışı mı, iş mi? Kız senin anan terk et---
Ömer öksürerek engel olur. Gözlerini kocaman açıp Denizi işaret eder.
Deniz koşarak babasının yanına gider.
Deniz:Baba! İyi misin?
Ömer Koray a ters ters bakıp kızına döner.
Ö:İyiyim babacığım. Merak etme. Hem bak zil çaldı. Hadi gir sen okuluna.
Deniz:Tamam. Görüşürüz Koriş! Görüşürüz baba.
K:Good bye Deniş.
Ömer yan gözle Koray a bakar. Daha sonra eğilip Deniz in yanağına öpücük bırakır.
Ö:Görüşürüz birtanem.
Deniz koşarak okulun kapısına doğru ilerler. Ömer arabanın yanına gider tam kapıyı açacakken Koray ile yeniden göz göze gelirler. Koray elleri çenesinin altında, gözlerini kısmış bir şekilde Ömere bakıyordur.
Ö:Hayırdır Koray? Niye öyle bakıyorsun?
K:Kız sen ne zaman Deniz in kızın olduğunu öğrendin?
Ö:Öğrendim işte, seni ilgilendirmez.
K:İyy derin dondurucu seni! Eskiden de böyledin hiç sevmezdim seni!
Ö:Ee ne güzel duygularımız karşılıklı.
K:Aman senin sevgine ihtiyacım yok yumurta kokulu seni, beni ne popçular, ne topçular ne tüpçüler sevmek istedi de ben izin vermedim hayatım! Bak benn izin vermedim diyorum benn!
Ömer ufak bir kahkaha atar.
Ö:Tüpçü?
K:Yok kuşum ihtiyacım yok.
Ö:Ne?
K:Tüp.
Ö:İhtiyaç?
K:Ayh! Kız dur iletişim koptu baştan alalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Fanfiction"Aşk düşünüldüğü kadar güzel bir duygu mudur? Yoksa hiç kimsenin yaşamak istemediği kadar kötü bir duygu mudur?"