Defne bahçeye girer girmez sertçe frene basar. Ardından kapıyı açıp hızlıca arabadan iner. Tam indiği sırada karşıdan bir araba gelir.
Defne gözlerini kısıp arabaya bakar. Şoför arabadan inip koşarak arka kapıya ilerleyip açar ve Asiye arabadan iner. Defne, Asiye yi görünce hızlı adımlar ile yanına gider.
D:Asiye Hanım!
A:Ah Defneciğim, gelmişsin. Hadi girelim.
Defne birden gülümseyerek Asiye ye sarılır.
Ardından Asiye nin kulağına fısıldar.D:Çok teşekkür ederim. Sözünüzü tuttuğunuz için.
Asiye şaşkınlığı atar üzerinden ve o da Defneye sarılır.
A:Sözüm sözdür Defneciğim, bilirsin.
Deyip Defne nin sırtını okşar. Ve yavaşça geri çekilir.
A:Hadi artık girelim, alalım torunumu.
Defne dolan gözlerini elinin tersi ile silip Asiye nin arkasından ilerler. Asiye zile basar ve birkaç saniye sonra kapı açılır.
H:Asiye Hanım, buyrun.
Asiye önde, Defne arkada içeri girerler. Halil kapıyı kapatınca Asiye Halil e doğru yaklaşır.
A:Deniz nerede ?
H:Üst katta efendim.
A:Evde senden başka biri var mı?
H:Hayır yok efendim.
Defne, Asiye ye doğru döner. Asiye de ona bakar ve Defne nin bakışını anlayıp başını sallar. Defne hızlıca merdivenlere doğru ilerler. Ve yukarı çıkar.
Merdivenlerden çıktığında birkaç tane kapı görür. Bağırarak ilerlemeye başlar.
D:Deniz!! Deniz, neredesin anneciğim?!!
İlk başta ki kapıyı açar. Boş olduğunu görünce geri çıkıp karşı da ki odaya bakacağı sırada bir ses duyar.
Deniz:Anne ?
Defne sesin karşı odadan geldiğini anlar ve vakit kaybetmeden uzanıp kapıyı açar. Kapıyı açtığında tam karşısında ki akvaryumun başında duran Denizi görür. Deniz annesini görünce kocaman gülümser.
Deniz:Anne!
D:Annem! Denizim!
Defne koşarak Denize doğru ilerler. Çantası yere atıp eğilir ve sıkıca sarılır kızına.
D:Annem.
Diyerek kızının saçlarını tek tek öper. Deniz ise gülümseyerek karşılık verir annesine. Defne, kızının yanağını okşayarak öpücük bırakır ve başını Deniz in boynuna gömer. Gözlerinden yaşlar akarak kızının kokusunu içine çeker.
Daha sonra yavaşça geri çekilip Deniz in yüzünü avuçları içine alır.
D:İyi misin anneciğim? Bir şey yaptılar mı sana ?
Deniz, küçücük elleri ile annesinin yüzünü avuçları içine alır. Ve gülümseyerek bakar.
Deniz:İyiyim anne, hiçbir şey olmadı ki bana. Sadece seni ve babamı çok özledim.
Defne burnunu çekerek kızına tekrar sarılır.
D:Bende, bende. Çok özledim çok!
Deniz çenesini annesinin omzuna koyar ve sessizce konuşur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Fanfic"Aşk düşünüldüğü kadar güzel bir duygu mudur? Yoksa hiç kimsenin yaşamak istemediği kadar kötü bir duygu mudur?"