21.BÖLÜM

1.1K 71 46
                                    

~Yıl 2013~

(Sezon Finaline Adım Adım...)

Sabah...

Ömer elindeki ekmek sepetini masaya koyar. Geri çekilip ellerini beline koyarak hazırladığı kahvaltıya bakar.

Ö:Tamamdır her şey hazır. Tek Defnem eksik.

Deyip gülümser. Ve içeri girip yatın alt katına doğru merdivenlerden iner. Odanın kapısına gelince sessizce kapıyı açar.
Defne hâlâ mışıl mışıl uyuyordur.  Ömer gülümseyerek sessiz bir şekilde yatağın yanına ilerler ve yavaşça Defne nin ayak ucuna oturur.

Uzanıp, Defne nin saçlarını okşamaya başlar.

Ö:Defne, sevgilim...

Defne uyumasına devam ediyordur. Ömer gülerek eğilip Defne nin yanağına öpücük bırakır.

Ö:Uyuyan güzelim, hadi kalkma vakti.

Defne mırıldanıl kıpırdanmaya başlar. Sırt üstü yatıp gözlerini ovuşturur.
Ömer ise hayran bir şekilde Defne nin uyanmasını izliyordur.  Defne en sonunda gözlerini açar.

Ö:Günaydın meleğim. 

Defne in gözleri Ömeri bulur ve kocaman gülümser.

D:Günaydın.

Ö:Nasıl, rahat uyuyabildin mi?

D:Ömrümde hiç bu kadar güzel uyumamıştım desem?

Ö:Hm yani senin yanında çok güzel uyudum diyorsun?

Ömer çarpık bir şekilde gülerek Defneye bakar. Defne de doğrulup sırtını yatağın başlığına yaslar.

D:Evet diyorum da, sen nasıl oldun? Dün gece  kabus gördün sanırım. 

Ömer aklına dün gece ki rüyası gelince gülen yüzü düşer. Ve gözlerini kaçırır.

Ö:Evet yani onun gibi bir şeydi galiba.

Defne, uzanıp Ömerin ellerini tutar.

D:Anlatmak ister misin canım?

Deyip gülümseyerek Ömere bakar. Ömer ensesini kaşıyarak.

Ö:Unuttum bile sevgilim. Boşver sen. Neyse hadi gel bak kendi ellerimle sana kahvaltı hazırladım.

D:Yaa canım benim. Şimdiden ellerine sağlık.

Defne, Ömerin yanağına öpücük bırakıp sarılır. Ömer de gülümseyerek karşılık verir. Ve birkaç saniye sonra ayrılırlar. 

Ö:Hadi bakalım ben çayları koyayım. Sende elini yüzünü yıka gel.

Deyip ayağa kalkar Ömer. Defne de hemen ayağa kalkıp hazır ola geçer.

D:Emredersiniz kaptanım.

Ömer kahkaha atıp Defne nin alnına öpücük bırakır.

Ö:Deli.

●●●

Gizem uyanmış, tavana bakıp dün gece olanları düşünüyordur.

O sırada kapısı tıklanır, Gizem kafasını çevirip kapıya bakar. Seda kafasını uzatmış mahçup bir şekilde bakıyordur.

Se:Şey, konuşalım mı biraz?

Gizem buruk bir şekilde gülümseyip doğrulur.

G:Tabi gel.

Seda kapıyı kapatıp Gizem in yanına gelir. Derin bir nefes alarak yatağın ayak ucuna oturur. Ve kafasını eğip parmaklarıyla oynamaya başlar.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin