Ömer yüzünü havlu ile silerken, mutfaktan gelen sesle birlikte hafif gülümser. Elindeki havluyu yan tarafa asıp banyodan çıkar ve yavaş adımlar ile aşağı iner.
Merdivenin son basamağına gelince etrafa bakınıp mutfağa doğru ilerler. Başını sağa doğru eğip içeri baktığında Defneyi görmesi ile yüzünde tebessüm oluşur.
Sol elini duvara koyup, sağ eliyle ensesini kaşıyıp aşağı indirir elini. Ve gülümseyerek bakmaya devam eder.
Ö:Defne.
Deyip duvarda olan elini indirir. Ve Defneye doğru bir adım atar. Defne Başını çevirip arkasına bakar. Ömeri görünce gülümser.
D:Günaydın. Bende kahvaltı hazırlıyordum.
Ömer, Defneye yaklaşır ve Defnenin beline sarılıp;
Ö:Ne güzel bir gün bu böyle ?
Deyip Defne nin omzuna öpücük bırakır.
D:Ama Ömer Bey şimdi siz?
Ömer başını eğip kendine bakar.
Ö:Ben ne ?
D:Çıplaksınız!
Deyip gülümser. Onunla birlikte Ömer de gülümser.
Ö:Keyfin yerinde bakıyorum.
Defne çırpma telini bırakıp Ömere doğru döner.
D:Ee olmasın mı? Yeniden birlikteyiz, mutluyuz. Çok seviyoruz birbirimizi.
Ö:Olsun Defnem, hep olsun. Senin bu güzel yüzün hep keyifle gülsün.
Deyip Defne nin alnına öpücük bırakır. Defne gözlerini kapatıp Ömere sımsıkı sarılır. Aynı şekilde Ömer de Defneye sımsıkı sarılır ve bir süre öyle kalırlar.
Onları bölen zil sesi olur. Defne başını Ömerin göğsünden kaldırıp kapıya doğru bakar.
D:Aa kim ki acaba?
Ö:Sen dur ben bakarım.
Deyip tam gidecekken Defne Ömeri kolundan tutup durdurur.
D:Bu hâlde mi bakacaksın Ömer ?
Ömer başını eğip kendine bakar.
Ö:Ne varmış halimde? Sadece tişörtüm yok.
D:Çok şey var. Geç bakayım sen söyle ben bakarım.
Deyip Ömeri arkasında bırakarak kapıya doğru ilerler. Kapıyı açar ve karşısında kızını görünce yüzünde kocaman tebessüm oluşur.
D:Hii kuzum gelmiş benim.
Deniz:Annem!
Defne yere diz çöküp Denize e kocaman sarılır. Ve boynuna öpücükler bırakır.
D:Oh, çok özlemişim ben kızımı.
Ömer gülümseyerek onları izler. Ardından başını çevirip Sinana bakar. Sinan imalı imalı ona bakıyordur.
Ö:Kardeşim hoşgeldin.
Sinan hâlâ aynı şekilde bakmaya devam ediyordur. Ömer göz kırpıp konuşur.
Ö:Hayırdır birader?
Sinan Ömere yaklaşıp sadece onun duyacağı bir ses tonu ile konuşur .
Si:Neden geç açtığınız belli oldu.
Ömer kaşlarını kaldırıp Sinana bakar.
Ö:Lan zevzeklik yapma.
Defne Denize bir tane daha öpücük bıraktıktan sonra ayağa kalkıp Sinana bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Fanfiction"Aşk düşünüldüğü kadar güzel bir duygu mudur? Yoksa hiç kimsenin yaşamak istemediği kadar kötü bir duygu mudur?"