4.BÖLÜM

2K 98 62
                                    

~Yıl 2013~

Taksinin durması ile Ömer vakit kaybetmeden hızlıca arabadan iner ve hastanenin kapısına doğru ilerler. Sinan da ücreti ödeyip hemen Ömer in arkasından gider. 

Ömer içeri girince etrafta göz gezdirir. Danışma yazısını görünce adımlarını oraya yönlerdirir.

Ö:Pardon ben bir şey soracaktım.

X:Buyrun tabi.

Ö:Ee buraya az önce kızıl saçlı biri getirildi mi ?

X:Evet evet geldi. Hemen kırmızı alana götürüldü.

Ö:Ne tarafta orası?

X:Sağa dönüp ilerleyin görürsünüz önünüze tabela çıkacaktır zaten.

Ö:Çok teşekkürler.

Ömer arkasını döner dönmez Sinan la karşılaşırlar.

Si:Sordun mu?

Ö:Evet kırmızı alandaymış. Gel bu taraftan.

Ömer ve Sinan hızlı bir şekilde ilerlerler. Önlerine tabela çıkması ile sağa dönerler.

Si:Ee hangisinde ki? Bir sürü oda var.

Ö:Of bilmiyorum.

Dediği sırada bie kapı açılır ve içeriden doktor çıkar.  Doktor Ömerleri görünce onlara doğru ilerler.

Doktor: Defne Topal'ın yakınları sizler misiniz ?

Si:Defne?

Deyip sorarcasına Ömere bakar.

-Flashback-

Ömer kucağında ki kızı kumların üzerine yatırır. Yüzünü imcelerken gözü kızın bilekliğine takılır.

"DEFNE"

Ö:Defne

Deyip hafif tebessüm eder.

-Flashback Son-

Ö:Evet evet Defne.Durumu nasıl?

Doktor: Kendisi yüksekten atladığından dolayı hafif travma geçirmiş, çok su yutmuş ve kolu incinmiş. Yuttuğu suları çıkardık. Kolunu da şimdi alçıya alacağız. 

Ö:Ee peki travma dediniz ? Kötü bir durum mu var?

Doktor:Korkulacak bir şey yok. Birkaç gün hastanemizde misafir edeceğiz kendisini. Bu süre zaafında da geçer zaten. Geçmiş olsun tekrardan

Ö:Anladım, sağolun.

Deyip tebessüm eder. Doktor yanlarından ayrılır.

●●●

Se:Abi bende geleyim. Ne olur ya?

Ozan, Seda nın yüzünü avuçları içine alıp yanağını okşar.

O:Olmaz bitanem. Siz Gizemle evde kalın lütfen. Biz gidelim karakola bir haber olursa ararız sizi. Lütfen üzme beni aklım sizde kalmasın.

Seda oflayıp başını sallar.

Se:Tamam ama bak hemen haber vereceksiniz!

O:Vereceğiz abiciğim, söz.

Deyip Seda nın alnına öpücük bırakır. O sırada yanlarına Gizem gelir.

G:Seda ben şey diyeceğim. Hani hatırlıyor musun ? Şile nin çıkışında uçurum gibi bir yer vardı. Defne canı sıkıldığı zaman oraya giderdi hep.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin