37.BÖLÜM

882 70 180
                                    

Ertesi Gün...

Polis:Hadi geçmiş olsun.

Der polis. Ömerin telefonunu ve cüzdanını vererek. Ömer gülümseyerek alır eşyalarını.

Ö:Sağolun.

Deyip telefonunu ve cüzdanını cebine koyar. Tam kapıya doğru gidecekken duraksayıp polise bakar.

Ö:Bu Kadir meselesi ne olacak?

Polis:İfadeniz de verdiğiniz bilgileri araştırıyoruz. Bir şey bulursak haberdar ederiz sizi.

Ö:Peki teşekkür ederim.

Deyip odadan çıkar. Onu gören Sinan ve Atakan hemen ayağa kalkıp yanlarına gelirler.

Si:Kardeşim,  hadi geçmiş olsun.

Ö:Eyvallah.

A:Ucuz yırttın be Ömer. Az kalsın hapisi boyluyordun.

Ömer gülümseyerek Atakan ın omzuna vurur.

Ö:Benim arkamda böyle avukatım varken bir şey olmaz bana.

Sinan imalı imalı güler.

Si:O kadar güvenme kardeşim, uslu dur. Bulaşma o pisliğe. Bırak polisler halletsin.

Ömer, Sinan ı duymazdan gelip yanlarından ayrılır ve çıkışa doğru ilerler.

Si:Ben kime ne anlatıyorum ki zaten?!

Atakan gülerek Sinan ın omzuna kolunu atar.

A:Gel hadi gel, sonra isyan edersin.

Si:Off of.

Seri adımlarla Ömere yetişirler ve birlikte karakoldan çıkarlar.

Si:Ee nereye?

Ö:Ben bir eve gidip üzerimi değiştireyim.  Sonra Denizi alıp hastaneye geçerim.

Si:Benim de şirkette ufak bir işim var onu halledeyim gelirim.

Ö:Tamamdır, hadi eyvallah.

Deyip el sallayıp karakolun bahçe kapısına doğru ilerler. Ömer bahçeden çıkar çıkmaz Sinan, Atakan'a döner.

Si:Ee bir haber var mı?

Atakan ın yüzü düşer ve derin bir nefes alarak Sinana bakar.

A:Gel bir yere gidelim de orada konuşalım. Burada olmaz.

Si:Peki.

---

Ömer sokağın köşesini dönüp arabasına doğru ilerler. Cebinden arabanın anahtarını çıkartır. Kilidi açıp arabanın yanına gelir. Tam kapıyı açacakken arabanın önünde Dila yı görmesi ile duraksar.

Ö:Dila?

Dila:Çıkmışsın, geçmiş olsun.

Ömer afallamış bir şekilde Dilaya bakar. Daha sonra yavaş adımlar ile ona yaklaşır.

Ö:Senin burada ne işin var?

Dila:Kocam bir olaya karışmış, az kalsın hapise atılacaktı ve benim tabiki onun yanında olmam gerekirdi.

Ömer gözlerini kaçırarak ensesini kaşır. 
Dila ise Ömere doğru bir adım atıp gözlerinin içine bakar.

Dila:Onun yüzünden değil mi? Onun yüzünden sen karakolluk oldun.

Ömer kaşlarını çatar.

Ö:Dil---

Dila:Her şeyi biliyorum Ömer! Defne nin o Defne olduğunu, günlerdir o kadının başında olduğunu, onun yüzünden kocasını dövüp karakolluk olduğunu.... Hepsini biliyorum.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin