Kadir, ıslık çalarak domatesleri doğruyordur. Domatesleri doğradıktan sonra tabağa yerleştirir. Tabağı masaya koymak için arkasını döner ve masanın ortasına tabağı koyup eksik bir şey var mı diye masada göz gezdirir.
O sırada minik bir ayak sesleri duyar. Başını kapıya doğru çevirdiğinde Deniz i görür.
K:Prensesim, günaydın.
Deniz koşarak Kadir in kucağına atlar ve sarılır. Kadir gülerek karşılık verir Deniz e.
Deniz:Günaydın yakışıklım.
Kadir, Deniz in yanağına öpücük bırakıp, saçlarını okşamaya başlar.
K:Annen uyandı mı?
Deniz: hıhı uyandı, giyiniyor.
K:Tamam sen otur bebeğim. Ben annene bakıp geleyim.
Deniz:Tamam mavişim.
Kadir, tekrar Deniz i öpüp kucağından indirir. Ve merdivenlere doğru ilerler.
Odanın önüne gelince kapıyı tıklar, 'gel' sesini duyunca da kapıyı hafif aralar.
K:Defnem? Günaydın.
Defne, arkasını dönmez. Aynaya bakarak cevap verir.
D:Günaydın.
Der sessiz bir şekilde. Kadir içeri girip kapıyı kapatır ve Defne nin yanına doğru ilerler. Defne de eteğinin boyunu düzeltip son kez aynaya bakar. Daha sonra arkasını dönmesi ile Kadir ile burun buruna gelir.
K:Tripli miyiz bugün?
Der hafif gülümseyerek.
D:Hayır, nereden çıkardın bunu?
Kadir gülümseyerek Defne nin ellerini tutar ve biraz daha yaklaşır karısına.
K:Aşkım ben dün gece için özür dilerim. Haklısın sen, illaki düşünceli veya dalgın zamanların olacak. Ben biraz üstüne geldim. Özür dilerim tekrardan.
Defne hafif gülümser.
D:Aslında bende özür dilerim. Öyle bağırmamalıydım sana.
Kadir, Defne nin dudağının kenarına öpücük bırakır.
K:İyi miyiz?
D:İyiyiz.
Der gülümseyerek Kadir, Defneyi kendine çekip sımsıkı sarılır. Defne de kocasına karşılık verir.
Birkaç saniye sonra ayrılırlar.
K:Hadi aşağı inelim, prenses bizi bekliyor.
D:Tamam canım, inelim.
Kadir, Defne nin elini tutar. Tam kapıdan çıkacakken Kadir durur.
K:Bu arada akşama davet var. Birlikte iş yapacağımız Faik Bey'in oğlunun nişanı var. Unutmadın değil mi?
D:Ay o benim aklımdan çıkmış. İyi oldu hatırlattın.
Kadir başını sallar. Ve aşağı doğru ilerlerken Defne nin aklına bir şey gelir. Ve gözleri kocaman açılır.
D:Ee o zaman Ömer de gelir...
Der içinden.
●●●
Akşam...
Ö:Dila! Hadi geç kalacağız!
Ömer kapıya yaslanmış yaklaşık yarım saattir Dilayı bekliyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Fanfic"Aşk düşünüldüğü kadar güzel bir duygu mudur? Yoksa hiç kimsenin yaşamak istemediği kadar kötü bir duygu mudur?"