~Yıl 2013~
(Sezon Finaline Adım Adım...)
Ömer dudağının kenarını kaşıyarak arkasına yaslanır.
Ö:Bakın sizi anlıyorum, ama bizim 1 hafta içinde bu çekimi tekrar yapmamız imkansız.
X:Zorundasınız Ömer Bey. Biz ilk başta size şartlarımızı söylemiştik. Fakat bunu dikkate almayan sizlersiniz. Ve durum böyle olunca da hatanızı telafi etmek size düşer.
Ömer derin bir nefes alıp kafasını kaldırıp havaya bakar. O sırada İdil elini Ömerin elinin üstüne koyar.
İ:Ömer tamam canım, hallederiz bir şekilde.
Ömer ters ters İdil e bakar. İdil anlamamış bir şekilde bakınca da elinin üstündeki elini gösterir gözleriyle. İdil bunu fark edince boğazını temizleyerek elini çeker.
X:Tekrar yapacak mısınız? Yoksa anlaşmayı iptal edelim de tazminat mı ödeyeceksiniz?
Ömer karşısında ki adama bakıp sinirli bir şekilde gülümser.
Ö:Tabi tabi hallederiz biz. Bir tarafımızda motor var ya bizim.
Ömer son cümlesini sessiz söylemiştir. Adam anlamamış gözler ile bakar.
X:Efendim Ömer Bey?
Ömer ayağa kalkıp kemerini düzeltir.
Ö:Diyorum ki biz hallederiz ve bir hafta sonra elinizde olur reklam.
X:O zaman sorunu hallettik?
Der ve ayağa kalkıp elini uzatır. Ömer elini tutarak tokalaşır.
Ö:Anlaştık. Görüşmek üzere.
Deyip arkasını döner ve çıkışa doğru ilerler. İdil de adamla tokalaşıp hızlı bir şekilde Ömere yetişmeye çalışır.
İ:Ömer bekle, bekle!
Ömer durup, arkasını döner.
Ö:Ne var İdil?
İ:Sinirli misin?
Ö:Sanane.
Der ve tekrar önüne dönüp ilerlemeye başlar. İdil, Ömere yetişip kolundan tutar.
İ:Ömer ben senin müstakbel karınım. Benimle böyle konuşamazsın!
Ömer sinirli bir şekilde etrafına bakınıp İdile yaklaşır.
Ö:Kendini kandırmayı bırak! O evlilik olmayacak! En kısa zaman da dedemle konuşup bu saçma işe son vereceğim.
İ:Hıh! Sen öyle zannet. O evlilik olacak görürsün.
Deyip Ömerin yanından geçip gider. Ömer, İdil in arkasından bakar ve sinirli bir şekilde ensesini kaşır.
●●●
Se:Hadi bak bunu da ye, son bu.
G:Ay Seda bebek miyim ben? Son diye diye bir tepsi börek yedim neredeyse.
Se:Kızım dünden beri açsın. Yiyeceksin tabi.
Hadi aç ağzını.Gizem in çenesini tutarak elindeki böreği uzatır. Gizem geri çekilir.
G:Ay Seda patlayacağım. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Ama yemeyeceğim artık.
Se:Of tamam. Koray güzellik uykusundan uyanıp yerse görürsün.
Deyip elindeki böreği tabağa koyar. Gizem burukça gülümseyip uzanır ve masadan çayını alıp içmeye başlar. Seda dan ses çıkmayınca kafasını çevirip Sedaya bakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DENİZ HİKAYESİ
Fanfic"Aşk düşünüldüğü kadar güzel bir duygu mudur? Yoksa hiç kimsenin yaşamak istemediği kadar kötü bir duygu mudur?"