68.BÖLÜM-FİNAL-

1.2K 51 180
                                    

=1 Hafta Sonra=

D:Ne çabuk geçti balayımız değil mi?

Ömer, başını çevirip baktığında Defne nin kendisine bakarak tatlı tatlı gülümsediğini görür. Ve her zaman ki çarpık gülümsemesi yerleştirerek kolunu başının altına koyar.

Ö:Evet sevgilim.

Defne derin bir iç çekerek tekrar yıldızlara bakar.

D:Yarın dönüyoruz... Bir yandan mutluyum çünkü kızımı özledim ama bir yandan da üzülüyorum. Burası şahane bir yer.

Ömer gülümseyerek Defneye bakar.

Ö:Üzülme Defnem,  geliriz yine. Hemde kızımızla.

D:Geliriz değil mi?

Der tatlı tatlı küçük bir kız çocuğu gibi. Ömer kocaman gülümseyerek konuşur.

Ö:Geliriz tabi. Hatta daha güzel yerlere gideriz. Anı bırakırız dünyanın her yerine.

D:Yıldızlar da anılarımızı saklar.

Ömer hafif başını kaldırıp çenesini kaşıyarak konuşur.

Ö:Anılarımızı mı görüyorsun yıldızlarda, bu yüzden mi çok seviyorsun izlemeyi?

Defne gülümseyerek yıldızlara bakmaya devam eder.

D:Evet... Yıldızları izlerken yaşadığımız güzel anılar geliyor gözlerimin önüne. 

Ö:Hm.. Ee biraz açar mısınız Defne Hanım o güzel anılarınızı?  Mesela en sevdikleriniz?

Defne, Ömerin bu muzip tavrını hissedince gülmeden edemez ve o güzel gülüşünü kocasına armağan eder.

D:Hmm. Peki siz öyle istiyorsanız öyle olsun. Ben bir düşünüp seçeyim.

Ö:Seç bakalım.

Defne yıldızları izleyerek düşünürken Ömer ise şezlongta başını sağa çevirmiş,  karısının bu tatlı hâlini izliyordur.

D:İlk tanışmamız... Beni kurtarıp kıyıya çıkarman.

Gözlerini yıldızlardan çekip Ömere bakar. Ömer ise bir şey demeden derin derin Defne nin gözlerine bakıyordur.

~~~

=Flashback=

Kıyıya geldiklerinde kızı kucağına alıp, yatırır. Ömer kızın yüzüne bakınca hayran kalır. Eliyle kızın yüzünü okşar.

Ö: Ne güzel bir şeysin sen!

Ömer birden kendine gelir.

Ö:Kendine gel lan!

Deyip kızın nabzına bakar. Ve hemen bir yandan kalp masajı yapar bir yandan da suni teneffüs yapar

=Flashback Son=

~~~

İkiside o ilk anı düşünürler ve Defne dayanamayıp dudağını ısırarak devam eder.

D:Ne güzel bir şeysin sen" deyişin, sonra kendine kendine "Kendine gel lan" deyip kızmanı, suni teneffüs yapmanı... Bak bunların hepsini görüyorum.

Diyerek elini kaldırıp yıldızları söyler. Ömer ise kaşlarını çatarak doğrulur.

Ö:Bir dakika, bir dakika! Sen uyanık mıydın?

Defne gülümseyerek ellerini teslim olmuş bir şekilde kaldırır.

D:Evet, itiraf ediyorum uyanıktım, benimle tatlı tatlı konuşman hoşuma gitmişti.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin