25.BÖLÜM

1.3K 79 231
                                    

İzmir...

X:Başınız sağolsun.

K:Eyvallah, sağolasın.

Adam, Kadir'in omzuna vurup yanından geçer. Kadir derin bir nefes alıp kafasını yana çevirir ve annesinin mezarına bakar.

Daha sonra yavaşça eğilip elini toprağın üzerinde gezdirir.

K:Ah be annem, bu kadar çabuk olmamalıydı. Daha bizim birlikte geçireceğimiz uzun yıllar vardı. Neden bu kadar erken bırakıp gittin beni.

Kadir, elinin tersi ile göz yaşlarını silip tekrar devam eder.

K:Şimdi gitmem gerekiyor. Ama merak etme ben sık sık geleceğim. Tamam mı annem?

Deyip eğilir ve toprağı öper. Daha sonra oturduğu yerden kalkar. Son kez mezara bakıp arkasını döner.

Karısı kızarmış gözleri ile ona bakıyordur. Kadir burukça gülümser. Karısı yavaş adımlar ile Kadir'in yanına gelip sarılır. Kadir de karşılık verir.

D:Gidelim mi artık ?

Kadir geri çekilip karısının yanağını okşar.

K:Gidelim Defnem, gidelim.

Defne, kocasının koluna girer. Ve ikisi de yavaş adımlar ile arabaya doğru giderler.

Hakan, Kadir'in omzuna dostça vurur.

H:Tekrardan başın sağolsun kardeşim.

K:Eyvallah.

E:Üzme kendini Kadir, İnan böylesi Asiye teyze için en iyisi.

K:Tek tesellim o zaten Esin. En azından acı çekmeyecek.

Defne kocasının kolunu okşar. Kadir kafasını kaldırıp havaya bakar. Daha sonra kafasını eğip Defneye bakar.

K:Gidelim artık, hadi.

D:İstersen ben kullanayım?

K:Olur.

Deyip anahtarı Defneye verir. Defne anahtarı alır.

K:Hakan siz eve gidin, biz bir yere uğrayıp öyle geleceğiz.

D:Aa nereye?

K:Yolda söylerim.

H:E peki o zaman. Hadi görüşürüz.

D:Görüşürüz.

Esin ve Hakan arabaya doğru ilerlemeye başlarlar. Esin bir Hakan a bakar bir de etrafa.

E:Ee Gizem ve Seda ? Onlar yok.

Hakan yürürken duraksar. Derin bir nefes alıp Esin e döner.

H:Ozan'ın mezarına gittiler... Daha sonra gelecekler.

Esin gözlerini kaçırır. Ve diyecek bir şey bulamayaz ve Hakan ın yanağını okşayıp konuşur.

E:Anladım canım.

Hakan, buruk bir şekilde Esin e bakar.

●●●

Defne frene basıp arabayı durdurup etrafa bakınarak konuşur.

D:Kadir ne işimiz var burada ?

Kadir, emmiyet kemerini açarken konuşur.

K:Prensese söz vermiştik unuttun mu?

D:Unutmadım ama hemen almamız şart değil canım. Daha sonra alırız. Şimdi bu halde...

K:Şart sevgilim. Yoksa prenses çok pis trip atar. Bisiklet almayı unuttuk diye neler yapmıştı biliyorsun değil mi?

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin