6.BÖLÜM

1.7K 97 46
                                    

~Yıl 2013~

K:Kız kapa ağzını sinek kaçacak.

Deyip meşhur gülüşünü yapar Koray. Seda yutkunup konuşur.

Se:Sen hangi ara döndün ya Kanada'dan?

K:Aa şuna da bak! Kız koskoca Koray Sargın var karşında  istediğim zaman döne döne muhteşem dönüş yaparım ben!

Seda gözlerini devirir. Koray birden Seda yı iterek içeriye doğru adım atar.

K:Çekil kız! Labut gibi durdun önümde damacana seni!

Deyip içeri girer. Seda ise az önce Koray ın  itmesi ile kapıya vurduğu kolunu sıvazlayarak söylenir.

Se:Dozer ya! Yeminle dozer; yıktı geçti gitti.

Seda kapıyı kapatarak içeri girer. Koray Gizeme sarılmış bırakmıyordur.

K:Ahh ahh Gizmoşum benim, kız sen görmeyeli daha da güzelleşmişin. Dön bakayım vallahi güzelleşmişsin sen. Kesin o yumurta kokulu  Oziş için değil mi?

Gizem zar zor Koray ın kollarından kurtulup derin bir nefes alır.

G:Ayh! Koray, yavaş ya boğuyordun resmen.

K:Hadi oradan be! Sen geldin sarıldın bana meraklısı gibi.

Gizem gözlerini devirerek Seda ya bakar.

G:Tabi tabi(!) Sana ne oldu Seda?

Seda yüzünü ekşiterek kolunu sıvazlar.

Se:Nasibimi aldım,Koray sağolsun

Gizem gülmeye başlar. Koray gözlerini kısıp, ellerini çenesinin altına koyarak Sedaya bakar.

K:Sus kız! Filmin en güzel yerinde araya giren ucuz reklamlar gibisin.

Seda tam ağzını açıp bir şey diyecekken Gizem in telefonu çalar. Gizem cebindne çıkarıp bakar. Arayan Ozan'dır.

G:Efendim canım...........Ne? Hastane mi?........
Durumu nasıl peki?................Oh çok şükür...... T-tamam tamam biz hemen geliyoruz.

Gizem telefonu kapatır. Seda meraklı gözler ile bakıyordur.

Se:Bir haber var mı?

G:Evet evet. Defneyi bulmuşlar, Hastanedelermiş.

Se:Ne?! Kötü bir durum mu varmış yoksa?

Der gözleri hafif dolu bir şekilde. Koray ise bir Sedaya bir Gizeme bakıyordur.

G:İyiymiş durumu. Hadi gidelim hemen.

Se:Hadi.

Gizem ve Seda hızlı adımlarla evden çıkarlar.  Koray ise elleri çenesinin altında onların ardından bakakalır.

K:Aa kız beni buracıkta yapayalnız bırakıp gittiler. Kız yola atılmış izmarit gibi kaldım. Ahh ahh bne bu hallere düşecek insan mıyım?

Deyip meşhur ağlamasını yapar.

●●●

Hakan, Defne nin yanına oturmuş kardeşinin saçlarını okşuyordur. Ozan, Sinan ve Ömer ise duvara yaslanmış onları izliyordur.

H:Güzel prensesim benim. Sana bir şey olsa yaşayamazdım ben. Sen benim tutunacak tek dalımsın...

Hakan elinin tersi ile gözyaşını siler ve burnunu çekerek Defne nin saçlarını okşamaya devam eder.

Sinan, Ömer in kulağına yaklaşır. Ve kısık bir ses ile;

Si:Neden böyle bir şeye kalkışmış öğrenebildin mi?

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin