18.BÖLÜM

1.2K 78 65
                                    

~Yıl 2013~

Akşam...

Ö:İyi oldu ya. Atlattık bunu da.

D:Yani iyi oldu da, ilk Koray yerine bizden duysalardı daha iyi olurdu.

Ömer gülümseyerek elini Defne nin omzuna atıp kendine çeker. Defne de kafasını Ömerin göğüsüne yaslayıp kollarını beline dolar.

Ö:Ama sonuç olarak sorun çıkmadı değil mi sevgilim?

Defne, kafasını kaldırıp Ömer e bakar.

D:Sevgilim?

Ö:Evet. Sevgilim değil misin?

Deyip gülümseyerek Defneye bakar. Defne de utangaç bir şekilde gülümseyip kafasını Ömerin göğüsüne koyar tekrar.

D:Evet, öyleyim.

Ömer huzurlu bir şekilde burnunu Defne nin saçlarına gömer. Ve kokusunu derin derin içine çeker. Fakat bu anı Defne bozar.

D:Ömer.

Ö:Söyle canım.

D:Şey bana kitap okur musun ?

Ö:Kitap... Olur okurum.

Defne yavaşca ayağa kalkar ve Ömerin elini tutar.

D:Gel benimle.

Ömer de ayağa kalkar.

Ö:Ee değnekler?

D:Yok istemiyorum kullanmayacağım.  Basabiliyorum üstüne.

Ö:Peki sen nasıl istersen.

Defne önde, Ömer arkada Defne nin odasından çıkarlar ve merdivenlere doğru yönelirler. Merdivenleri de çıktıktan sonra koridorun da başında ki ilk kapının önünde dururlar. Defne kapıyı açar ve içeri girerler.

Ömer kaşlarını kaldırmış bir şekilde etrafa bakıyordur. Odanın iki duvarı da boydan boya kitaplıktır.

Defne, Ömerin bakışlarını fark edip güler

D:Kitap okumayı abi-kardeş çok severiz de.

Ömer gülerek Defne nin omzuna kolunu atar.

Ö:Belli oluyor.

Defne gülümseyerek pencere kenarında ki koltuğu gösterir.

D:Sen geç otur, ben kitap bulayım.

Ömer kafasını sallayarak koltuğa oturup Defne yi izlemeye başlar. Defne kitaplığın karşısında uzun uzun kitaplara bakar. Ve elini uzatıp bir tane kitabı eline alır. Ömer kitabın ismini okuyunca gülümser.

Ö:Gurur ve Önyargı... İlk basımı... O kadar çok aramıştım ki bu kitabı. Sen nereden buldun?

Defne gülümseyerek yavaş adımlarla Ömerin yanına gelir ve oturur.

D: Anneminmiş bu kitap. Gençliğinden yani.

Deyip gözleri hafif dolu bir şekilde kitapta elini gezdirir. Ömer, Defne nin üzüldüğünü anlayıp ortamı dağıtmak için konuşur.

Ö:Ee Defne Hanım, kitap okumam konusunda emin misiniz? Ben pek güzel sesim olduğuna inanmıyorum da.

Defne, Ömere bakıp ufak bir kahkaha atar.

D:Eminim de siz yanılıyorsunuz. Gayette güzel sesiniz var.

Ö:Öyle mi diyorsunuz?

D:Evet öyle diyorum.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin