16.BÖLÜM

1.3K 85 127
                                    

~Yıl 2013~

D:Koray?

K:Defnoşum!

Koray birden Defneye sarılır ve meşhur ağlamasını yapar.

K:Ahh ahh güzel Defnem benim! Kız sen bu hâllere düşecek insan mıydın kız? Ahhh ahh haberini alır almaz hemencik ilk uçakla geliverdim! Kız birde senin yüzünden uçağa dünya para verdim! Ultra lükstü söylemesi ayıp uçak, ee tabi yani ben biniyorum bennn tabi lüks olacak. Kız az kalsın mahsur kalıyorum havaalanında! Bir uçağın parası dört bin olur mu kız!! Tabi ben söylemesi ayıp çok zengin olduğum için hemencik alıverdim. Değer kız benim minnoş kızılıma değer. Ahh ahh!

Koray daha da sıkı sarılır.  Defne artık nefes alamaz hâle gelir ve Koray iter.

D:Ayh! Boğdun be Koray!

K:Aman sana bir şey olmaz dokuz canlısın sen hayatım.

D:Ay tövbe tövbe yaa.

Deyip kulağını çekip duvara vurur.

K:Kızz!! O kadar yol geldim kapıda mı ağırlayacaksın!

D:Ay bir fırsat vermedin ki! Buyur.

K:Buyurayım tatlım bana buyurmalar yakışır.

Deyip meşhur gülüşünü yapıp içeri geçer.  Defne de arkasından bakıp kafasını hafif duvara vurur.

D:Yandım ben ya! Mahvoldum! Bu benim şimdi beynimi yer! Off off!

Defne oflayarak kapıyı kapatır. Ve yavaş adımlar ile salona geldiğinde gördüğü ile şok yaşar.

Çünkü Koray çoktan üzerine pike alıp koltuğa kurulmuş ve bütün abur cuburları masaya koymuştur.

D:Ee ama oha yani! Hangi ara kuruldun ya?

K:Ben öyle çok pratiğimdir hayatım! Hadi gel kızz! Bak sana Fransa dan nelerr nelerr getirdim. Şimdi hayatım sen bilmediğin için böyle şeyleri gittim en pahalılarını aldım tat diye. Fakir seni!

Defne kendi kendine gülerek Koray ın yanına gider. Koray bir paketi masan alıp Defneye uzatır.

K:Al hayatım bak bunu sana özel yaptırdım.

D:Çok teşekkür ederim Koraycığım. Çok incesin.

K:Ah evet tatlım,  belimden verdim kilomu.

Defne anlamamış gözlerle Koray a bakar. Koray da Defne ye bakar.

K:Kız sen kafanı da mı burktun?

D:Ne alâkası var ya?

K:Alıklaşmışsın bebeğim.

D:Sağol Koraycığım o senin alıklığın.

Defne gülerek önüne döner ve paketi açmaya başlar. Koray da ellerini çenesinin altına koyarak;

K:Kız sen şimdi iyi bir şey mi dedin ? Kötü bir şey mi?

D:İyi bir şey, iyi bir şey merak etme.

K:İyi o zaman hayatım.

Defne elindeki paketi açar. Ve gülmeye başlar.

D:Bu ne Koray?

K:o tatlı hayatım, Rokoko adı. Sen bilmezsin. Pis cahil seni!

D:Ay Koray onu demiyorum. Bu tatlının yarısı nerede?

Deyip elindeki paketi gösterir. Koray tekrar ellerini çenesinin altına koyar.

K:Ayh! Kız yolda kan şekerim düştü de azıcık yiyeyim dedim. Yoksa biliyorsun hayatım ben böyle şeyleri hiç sevmem! Kilo yapıyor hepsi. Mecburiyetten yedim.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin