60.BÖLÜM

715 55 156
                                    

2 Ay Sonra...

Bu geçen iki ay da Ömer yavaş yavaş toparlanmıştır. Asiye ye karşı hâlâ bir mesafesi vardır. Fakat az da olsa onu bir daha dinletikten sonra yumuşamıştır.

Ömer 1 ay önce Dila ile anlaşmalı bir şekilde boşanmış, Defne ise 2 hafta önce Kadir den boşanmıştır.

~

Bugün Deniz in doğum günüdür. Defneyle Ömer erkenden kafeye gelmiş hazırlıkları kontrol ediyorlardır.

Defne düşen balonu asarken ufak bir sesler gelir. Sesleri duyan Defne arkasını dönmeden gülerek konuşur.

D:Ömer! Yeme artık aşkım, misafirlere kalmadı vallahi.

Deyip balonu asıp arkasını döner.  Ömer ise keki ısırmış bir şekilde şaşkın şaşkın Defneye bakıyordur.

Ağzında ki yudumu yutup kaşlarını çatarak konuşur.

Ö:Senin arkanda gözlerin mi var ?

Defne ufak bir kahkaha atıp ellerini beline koyarak Ömerin yanına ilerler.

D:Gözlerim yok ama senin parfümün var hayatım.

Ömer başını eğip gömleğinin yakasını koklar. Daha sonra kafasını kaldırıp Defne ye bakar.

Ö:O kadar fazla sıkmamıştım ama neyse ya banane çok güzel olmuş kek.

Deyip elindeki keki de ağzına atar. Onun bu haline Defne ufak bir kahkaha atar.

D:Ömer ya!

Derken balonun patlama sesi ile Defne ufak bir çığlık atıp irkilir.

D:Ayh! Ne oluyor ya?!

Ömerin kaşlarını çatmış baktığını görünce arkasını döner.  Ve dönmesi ile de Koray ın meşhur sinsi bakışına denk gelir.

Defne, Koray ın elindeki çatal ve patlamış balonun parçasını görünce tekrar Koray ın gözlerine bakar.

D:Koray ne yapıyorsun ya? Ödüm patladı.

K:Banane be senin ödünden! İster patlasın ister patlamayıp gaz yapsın! Banane hayatım!

D:Off Koray!

Koray elindeki balon parçasını Defne nin üstüne atıp bağırmaya başlar.

K:Bağırma kız!! Bağıramazsın sen bana!!

Ö:Koray! Derdin ne senin ? He ?

K:Derdim sensin hayatım! Kız Defnoş şu kocana bir şey şöyle keklerin hepsini gözüme soka soka yiyor! İnsan al korişim sende ye bir yerin şişmesin der. Ama nerdee o düşünce senin bu kocanda!!

Defne "kocan" kelimesini duyduktan sonra Koray ı da pek dinlenmemiştir. Başını çevirmiş Ömer ile bakışıyorlardır.

K:Kız! Niye alık alık birbirinize bakıyorsunuz! Kızz!! Sana diyorum saçları da kabartmış cadı gibi dolaşıyor ortalıkta!

Koray, Defneyle Ömerin hâlâ kendisini takmadıklarını görünce yan masadan balon alıp yüzlerine fırlatır.

K:Kız!! Size diyorum! Baş çavuşun eşeği mi şey ediyor burada?!

D:Ay Koray ya! Bir rahat vermedin! Hadi sen git bak bakayım garsonlara hazırlıklar tamam mı diye. Hadi!

K:Sen beni gönderemezsin ben kendim giderim hayatım! Burada durup alık bakışmanızı izleyemem ben! Allah'ın alıkları!

Deyip arkasını dönüp garsonların yanına doğru ilerler. Defne de derin bir nefes alıp Ömere bakar.

D:Şiştim vallahi!

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin