56.BÖLÜM

675 51 113
                                    

Kadir gözleri sımsıkı kapalı, tam ateş edecek iken son anda silahı şakağından çekip havaya ateş eder.  Ardından bağırarak yaslandığı arabadan doğrulur.

K:HAYIR!!! ASIL ÖLMESİ GEREKEN ÖMER!!

Deyip arabanın kapısına tekme atar. Derin derin nefes alarak volta atmaya başlar.

K:ASIL SUÇLU O! BENDEN KARIMI VE KIZIMI ALDI!

Elindeki silahi yere atıp, iki eliyle de ensesini tutar.

K:HEPSİ ONUN YÜZÜNDEN!! ONUN!!!

Kadir sinirden kıpkırmızı olmuştur. Ellerini ensesinden çekip arabaya bakar. Ve hiç düşünmeden arabanın camına yumruk atar.

K:BİRİ ÖLECEK! O DA ÖMER!

Der ve iki eliyle arabaya yaslanıp kırılan cama bakar,  burnundan sinirli bir şekilde soluyarak.

~~

Deniz başını kaldırmış odanın içindeki Kadirin adamı Halil e bakıp yavaşça yataktan kalkıp gözlerini silip pencereden dışarı bakar.

Deniz: O bağırma sesi kimin ?

Halil ayağa kalkıp Deniz in yanına gelir. Dışarı baktığında Kadir iki eliyle arabaya tutunmuş sinirli bir şekilde duruyordur.

Deniz in boyu yetmediği için Kadiri görememiştir. Halil Deniz e dönüp konuşur.

H:Boşver sen. Hadi git otur.

Deniz ise oflayarak gidip yatağa oturur. Ve kaşlarını çatarak Halile bakar. Halil, Deniz in bu haline gülümser.  O da tam yerine gidecek iken telefonu çalması ile durur. Ve cebinden telefonunu çıkarır.

Arayanı görünce kaşları çatılır,  kafasını kaldırdığında Deniz ile göz göze gelince hafifçe boğazını temizler.

H:Sen dur burada, sakin yaramazlık yapma.

Deniz:Asıl sen yapma yaramazlık!

Der sinirli gibi görünmeye çalışırken.  Halil başını sallayarak odadan çıkıp telefonu açar.

H:Buyrun?

A:Halil, eğer Kadir'in yanında isen sakın çaktırma.

H:Yok yanında değilim efendim.

A:Çok iyi o zaman. Bak senden bir ricam olacak. Yardımcı olmak ister misin bana ?

H:Elimden geldiğinin fazlasıyla efendim.

A:Güzel... Deniz'i nerede tutuyorsunuz ?

H:İstanbul çıkışında ki dağ evinde.

A:Tahmin etmiştim. Bak şimdi, Kadir oradan gittiği an bana haber vereceksin. Bende Deniz i alacağım tamam mı?

H:Efendim ben yapmam... Kadir abi öğrenirse beni öldürür.

A:Peki, bana yardımcı olacağını düşünmüştüm, madem olamıyorsun. Senin yerine başkasını alalım. Sende işten ayrılarak can güvenliğini koru.

H:Beni çıkarmayın, benim çoluğum çocuğum var.

A:O halde dediğimi yapacaksın. Kadir evden ayrılır ayrılmaz bana haber vereceksin ve bende gelip Deniz i alacağım. Anlaşıldı ?

H:.......

A:O soruyu tekrar sorarsam senin için iyi olmaz.

H:Tamam efendim. Tamam.

BİR DENİZ HİKAYESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin