24.Bölüm: Hayali Kahve

1.7K 90 26
                                    

Bu bölüm çok tatlı oldu diye düşünüyorum, Bölümü yazmama yardım eden friendime çoks teşekkürler :* Haydi okuyun adsfs

⭐⭐⭐

Harry'nin ağzından;

Bahçe kapısından çıktığını gördüğümde ona bakmaya başladım. Bugün onu hiç görmedim. Liam artık beni görmek istemediğini söylemişti. Ama ben onu çok fazla özlemiştim ve verdiği bu karar hiç hoşuma gitmedi. Neyse ki Lux var. Sayesinde birazda olsa zaman geçirebileceğiz. Beni gördüğünde biraz baktı ve sonra bakışlarını arabaya çevirdi. Telefonla konuşuyordu.

"Tamam Gemma yarın beni ararsın. Sizi kim alacaksa bizim eve bırakmasını söylersin. Pekala, görüşürüz."

Telefonu kapatıp arabaya bindi ve oturdu. Bende sürücü koltuğuna geçtim. Arabayı çalıştırdım. Camdan dışarısını izliyordu. Onu çok özlemiştim yüzüme bakmasını istiyordum. 

"Gemma'yla ne konuşuyordun?" diye sordum konu açmaya çalışarak.

"Yarın geldiğinde bizde kalacak." dediğinde yüzüme bakmadan konuşmuştu. Hadi ama Jessica.

"Jessica, yüzüme bakmayacak mısın?" diye sızlandım.

"Hayır."

"Hiçbir zaman mı?"

"Evet."

"Seni özledim."

"Ah tabii." deyip göz devirdi.

"Cidden Jess, benimle konuşmak istemediğini biliyorum ama en azından yüzüme bak." dediğimde başını sağa sola salladı.

"Neden bana soğuk davranıyorsun kampt-" diyecekken konuşmaktan vazgeçip arabayı kenara çektim. 

"Ne yapıyorsun?" dediğinde camdan dışarı bakıyor ve hala bana bakmıyordu. 

"Gözlerime bakana kadar çalıştırmayacağım." dedim.

"Keyfin bilir." deyip kollarını bağladı.

Daha fazla dayanamadım ve elimle çenesini kavrayıp yüzünü bana çevirdim ve ona doğru yaklaştım. Artık tam gözlerimin içine bakıyordu. Siktir, gerçekten özlemiştim.

"Böyle daha iyi." dediğimde nefes alışverişi hızlanmıştı.

"Paul'la dün ne oldu?"

Beklenmeyen soru.

"Hiçbir şey."

"Söyle Harry."

"Hayır."

"Pekala bir daha değil yüzüne bakmak, yüzünü görmeyeceğim bile." dedikten sonra ellerimin arasından çıktı. Hemen yeniden yakaladım.

"Tamam tamam, yeterki gözlerini benden ayırma." diye yalvardım.

"Konuş."

"Dün sen gittikten sonra bende Zayn'i almaya partiye yeniden gittim. Paul ve grubunun senin hakkında konuştuklarını duyunca dayanamadım. Hepsi bu."

"Ne diyorlardı ki?" diye şaşırdı. Bu kadar saf olması beni delirtiyordu.

"Jessica boşver." dediğim an gözlerini kaçırdı. "Ah Jessica istediğini almayı çok iyi biliyorsun. Senin onu arzulayacağın günün muhteşem olacağını ve yeni hedefinin sen olduğunu falan." diye geçiştirdim.

"Ah."

"Ona güvenmemen gerektiğini anlatmıştım. Sen neden farkedemedin bunu?"

"Arkadaşlık için adım atmak istediğini söylemişti."

Best Thing I Never Had »» HSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin