Uzun ve yarı-özel bir bölüm iyi okumalar xx
⭐⭐⭐
Harry'nin ağzından;
Okuldan sonra direk eve gitmiştim. Kapıyı Liam -Ayıcık olmayan- açtı. Kendimi hemen koltuğa attım. Liam ve Zayn eve çoktan gelmiş televizyon izliyorlardı. Niall ve Louis'se merdivenlerden birbirlerini kovalayarak inmişlerdi. Nedenini cidden merak etmiyordum. Ya Louis Niall'ın yemeğini çalmıştır ya da Niall Louis'e eşek şakalarından yapmıştır. Klasik.
"Dani sinemaya gideceklerini söyledi." dedi Babacık telefonunu cebine koyarken.
"Ve Perrie'de öyle." dedi Zayn de aynı şekilde.
"Gem'de." diyip yanımıza oturdu Ayıcık olmayan Liam.
"Ve...ah bana mesaj gelmemiş." diyip göz devirdim. Oysa Jess'in de bana açıklama yapmasını çok isterdim.
"Niall yemin ederim bir daha hiç bir yiyeceğine elimi bile sürmeyeceğim." diyip yanıma oturdu Louis. Evet tam tahmin ettiğim gibi.
"İyi edersin." diyip Niall'da Ayıcık ya da Babacık her neyse onun yanına oturdu.
"Biz ne zaman gideceğiz?" diye sordu Liam.
"İlk önce bir şeyler yiyelim ben acıktım." derken ayağa kalktı Babacık. Hepimiz onu takip ettik. Liam makarna yapmış. Hep birlikte onu yedik. Kaç zamandır mutfağa giremiyordum ve resmen erkek evi yemekleri yiyoruz. Buna bir 'dur' demeliyim. Yemeklerimizi yedikten sonra hızlıca bir duş alıp üstümü değiştirdim. Biraz kafa dağıtmak iyi gelebilirdi diye düşünüyordum. Louis'in arabasıyla gidiyorduk. Liam önde oturmuştu biz de arka da sıkışarak yolculuk yapmıştık. Bara girdiğimizde taburelerden birine oturduk. Barmen yakın bir arkadaşımızdı.
"Naber çocuklar? "
"İyilik Chris. Bize 6 votka ver." dedi Babacık.
"Hemen geliyor."
Müzik çok şiddetliydi. Sandalyemde doğrulup dans eden insanları izledim bir süre. Sonra gözüm bir masaya takıldı. Siktir. Jess mi o? Ve Gem ve diğerleri. Sinirle ayağa kalktım.
"Ne oluyor Hazza?" diyen Louis anlamayan gözlerle bana bakıyordu.
"Kızlar tarafından fena kandırıldık o oluyor. Şuraya bakın." diyerek masayı işaret ettim. Hepsi gösterdiğim yere bakınca sinirle ayaklandılar. Masaya ilerlemeye başladık. Siktir. Bir kaç serseriyle gülüşüyorlardı. Bizi ilk farkeden Jess olmuştu. Masaya geldiğimizde hepimiz bir erkeği yakasından tutup ittirmiştik. O kadar çoktular ki hepimize yetmişti. Yanlarından hepsini ayırdığımızda kızlar tepkisiz bize bakıyorlardı. Şuan korkmaları gerekliydi. Sanırım sarhoşlukları yüzünden tepki vermiyorlardı. Sinirden yumruklarımı sıkıyordum.
"Neler oluyor?" diye bağırdı Zayn. O da çok sinirliydi.
"Kızma tatlım hadi gel bir şeyler içelim." diyerek eliyle koltuğa vurdu Perrie.
"Bunu nasıl yaparsınız. Ah inanamıyorum." bu sefer Babacık'taydı sıra.
"Bağırmayı kesin tamam mı? 'Kızlar Günümüzü' mahvediyorsunuz." Gemma sözlerinin ardından kahkaha attım. Şuan Gemma'ya da bağırmak istiyordum ama sevgilisine bırakmıştım o işi.
"Başlarım siktiğimin kızlar şeysine. Kalkın hadi hemen gidiyoruz." diyen Liam, nazik Gemma'nın kolundan tutup kaldırdı.Dani ve Perrie'yi de kendi sevgilileri aynı şekilde kaldırmıştı.
"Sen de Jess'i getir." Babacık kulağıma doğru söylemişti. Jess'e baktığımda kafasını koltuğa yaslamış ve gözlerini kapatmıştı. Uyuyor muydu o?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Thing I Never Had »» HS
Acak❝Sen sahip olamadığım en iyi şeysin. Daha sana sahip değilken seni nasıl kaybedebilirim?❞ © Tüm hakları saklıdır.