İşte yeni bölümünüz böcükler :* Yorumlarınız için çok teşekkürler, lütfen oylamayı unutmayın :)) İyi okumalar.
⭐⭐⭐
Birden uyandım.
Her yerim terden sırılsıklam olmuştu. Bir ara gerçek diye o kadar korktum ki. Tanrım. Üstüme baktım, örtüden bacaklarım gözükmüyordu. İşte bu iyi. Derin bir oh çektim. Bacaklarım değil de kıçımın açık kaldığı kesindi. Kendi kendime sırıttım. Komidine doğru eğildim, yüzük? Neredeydi? Yere baktım. Yoktu resmen. Hemen altımı giydim. Saçımı açtım ve aşağı indim.
"Katherine." Lou? Harry'den bir kahkaha yükseldi. Ah, Lou. Neden ikinci adım.
"Lou?"
"Bu ne hal? Kıyafetlerine ne oldu?"
"Ah küçük bir kaza." diyerek Harry'ye gönderme yaptım.
"Seni almaya geldim ve Lux seni göreceğim diye tutturdu. Gelmişken kahvaltı hazırladım. Gel."
"Ah, sağol."
Hemen Harry'nin karşısına oturdum. Yüzüğün onda olup olmadığını bilmem lazımdı. Ama elleri masanın altındaydı. Hemen çatalımı yere attım. Yere eğildim ama bu sefer elleri masanın yukarısında kalmıştı. Kahretsin.
"Günaydın millet." Niall ve Louis gülerek geliyorlardı.
"İyi uyudun mu J?"
Ses arkamdan geliyordu, ama dönememiştim. J dediğine göre Zayn'di.
"Ah evet teşekkürler Zayn. Bu arada Liam nerede?" dedim merakla.
"Onun için geldim tatlım. Liam bir saat önce bir arkadaşından mesaj almış. Kimdi hah Danielle." dedi Lou.
"Gerçekten mi?"
"Onunla kahvaltıya gitti."
Vay Liam. Kızı tavlamış. Ama hala yüzüğü öğrenmem lazımdı.
"Ekmeği uzatır mısın Harry?"
"Al bakalım." Zayn önünde duran tabağı uzattı.
Ah, Harry beni takmamıştı .
Zayn'e teşekkür olarak gülümsedim. O sırada içeriye Lux girdi. Ayağa kalkıp kucağıma aldım ve bana sarıldı. Yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı.
"Oh, teşekkür ederim."
Burnuna bir öpücük kondurdum ve yere bıraktım. Lux Harry'ye yönelince bende tekrar masaya yöneldim ve yerleştim. Portakal suyundan bir yudum alırken Harry Lux'u kucağına aldı. Benim de yaptığım gibi burnuna bir öpücük kondurup bana sırıttı. Ellerini gördüm. Ve boom! Parlak yüzüğe merhaba deyin.
Rüyamın rüya olmadığını anladığım an içtiğim portakal suyu çoktan boğazıma durmuştu. Harry gülmekten kendini alamıyordu. Hemen ayaklandım ve banyoya koştum. Banyoda yüzümü yıkadım. Salak Jess. Odadan çıkarken kapının kilitli olmadığını nasıl anlamadın? Harry cidden odaya girdi ve o söyl- tanrım. Liam bunu duyarsa onu mahveder. Aşağı indim ve yüzüne hiç bakmadım. Kahvaltı boyunca ondan kaçtım ve sonunda Lux 'u alıp arabaya gittim. Lou geldi ve eve dönmek için arabayı çalıştırdı. Yol boyunca bir şey anlattı ama aklıma takılan ve yakılanan tek şey 'Bacakların güzelmiş' cümlesiydi. Eve vardığımızda odama çıktım ve müzik açıp kendimi yatağa attım.
Harry'nin ağzından;
Bu kızı sevmemiştim. Hadi ama ben Harry'yim, tüm kızlar benden hoşlanır. Jess sadece bir normal bir kız. Onunda bana karşı ilgi duyması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Thing I Never Had »» HS
Acak❝Sen sahip olamadığım en iyi şeysin. Daha sana sahip değilken seni nasıl kaybedebilirim?❞ © Tüm hakları saklıdır.