Saat:5:20
Ali Boz sabahın 5inde , karşısında duran genç kıza bakmakla vaktini boşa harcadığını düşündü. Önceki akşam siyah eşofmanlarını giydiğine şükrederek önündeki mavi gözlere odaklandı.
Zira sabah 4:45 de polisler kapısına dayanmış ve "dünkü eşinize saldıran kızın sizinle görüşmesi lazım bay Boz lütfen bizimle muayenehanenize gelin zorlukta çıkarmayın" diyerek üzerine aldığı beyaz ceketten başka bir şey almasına izin vermemişlerdi ama " neden saat4de? Keşke güneşten sonra gelseydiniz." Demesini de engelliyememişlerdi.
- bakın bayan açıkçası ben neden burada olduğumu bilmiyorum ama eğer birazdaha bakışırsak kendimi kötü hissedicem. Gelin bir tane testle zaman geçirelim nedersiniz?
Genç kız yanına bakarak bir süre öyle gülümseyerek durmuştu. Gözlerinin altları morarmış ve saçları dağınık bir şekilde kabarmıştı. "Hayır. En fazla ne olabilir denicem!" Demişti kız baktığı yerden gözünü çekmeden.
Bay Boz olduğu durumun ciddiyetinin farkındaydı kız rahatsızdı ve hiçte boşa alınacak bir tipi yoktu. Olayın ağırlığını sabahın seherinde kapısına dayanan polislerden bile anlayabilirdi. Buna rağmen uykusuzluk yüzünden ellerini yüzünüze götürüp bir süre yüzünü kucaklamıştı. Daha sonrasında sorular için kağıt kalem çıkarttı.
"Hazırsanız başlayalım bayan.....? Isminiz neydi bu arada?"
O ana dek polislerin dahi kızın ismini söylemediği aklına geldiğinde Boz bir bardak americano için herşeyi yapabileceğini düşündü.
" Ben Kumsal buda arkadaşım Deniz "
Genç kız sağındaki boş koltuğu göstererek konuşmuştu. Kızın gözleri sanki 'yardım et bana' diyecek kadar muhtaçken bir yandan 'bir adım sonrasında cesedini bile bulamayacakları hale getiririm seni!' Dercesine tehditkârdı.
Boz bunun bilincinde olarak konuşmasında devam etmek istiyordu. Saatin ilerlemiş olmasını umarak kolundaki bigotti saatine baktı. En son baktığından beri sadece 10 dakika geçmişti. Boz istemsizce testlerini çıkarıp arasından qu testini seçerek genç kıza kağıt ve kalem ile birilikte uzattı. Hepsi için birer cevap yazması gerektiğini ona göre bir değerlendirme yapacağını belirterek pencereye yaklaştı. 5 soru sormuştu ama sorular üzerine iyi düşünmek gerektiği için vaktin geçeceğine inanarak, apartmanın önündeki parka göz atmıştı. Gerçi bu saatte burada kim olabiliridiki?
" bu saatte ne yapıyorlar ya bu çocuklar burada!?"
2 genç vardı koskoca parkta. Etrafın fotoğrafını çekiyorlardı. Ağır yükleri vardı Boz un anladığında göre. Zira gezici çantaları dolmuş hatta kaldırımda birde valiz vardı.
" Bay Boz bitti"Boz duyduğunun bir şaka olabilmesi umuduyla Kumsala 'ciddimisin?' Dercesine bakmıştı. Bu kadar kısa sürede neden bitirebilirdi ki? Düşünüp yazması zaten en az 10 dakikasını alması gerekirken Boz'un bigotti saati geçen zamanın sadece 2 dakika olduğunu söylüyordu.
Boz ağır adımlarla kızın yanına gidip masanın üstüne koyduğu kâğıda baktı, 5 soruya da aynı cevabı vermişti. Sorulara baktı daha sonra acaba diğer soruları mı verdim diye?
Sorular doğruydu. Cevap? Cevapta doğruydu. Ama nasıl olurdu cevabı farklı olan 5 soru ve hepsine doğru olabilecek tek bir cevap! " Ama bu nasıl olur?" Demekten kendini alamadı Boz. 21 yıllık psikolokluk ömründe bu derece beynini kullanmayı bilen biri karşısına geçmemişti.
"Saat buçuk olmak üzere Bay Boz. Ne yapıcaz başka?"
Kumsalın sorusu Boz'u kendine getirmişti. Gerçekten ne yapacaktı? Yardıma muhtaç bir genç kız, ve onun gözünde tek yardımcısı, olmayan bir dost. Psikolojisi gün geçtikçe bozulmasına karşın ona yardım edecek biri yoktu. Belkide vardı ama daha tanışmamışlardı.
"Benim senin yaşında bir kızım var kumsal. Çağırmamı istermisin? Biraz dertleşirsiniz takılırsınız olmaz mı? "
Boz kızdan gelecek olan tepkiyi bekliyordu. Kumsal'sa, beyaz duvarın üstündeki mavi işlemeleri olan, 3 kitaplığı yanyana koyup bir kaç rafı harici geriye kalanları full kitap dolu olan raflara bakmıştı. Kitap harici raflarda Bay Boz, 2 çocuğun ve birde sarışın bir bayanın resimleri vardı. Kitaplara dalarak isimlerine odaklandı bir süre kumsal. Duvardaki saate bakıp tavandaki lambayı inceledi çalışma masasındaki ıvır zıvırlara baktıktan 2 dakika sonra;
"Kızınız benden 5 ay küçük ve kızınızı muhtemelen görmemi istemiyorsunuz. Çünkü kızınız sizin için çok önemli ve annesi bugün büyük bir ihtimalle çalışıyor. Ayrıca benden korktuğunuz kadar eşinizden de korkuyorsunuz. Zira Geceliğiniz çok bakımlı ama sizin genel bakımınız kıyafetleriniz kadar düzgün değil, eşiniz hastane nöbetlerine çok kalıyor. Sizde ona güveniyorsunuz ve bu yüzden kızınızı getirip benimle ilgilenmesini istiyorsunuz ama korkuyorsunuz da! Fakat istekleriniz korkularınıza galip gelecek kadar çok!"
Boz duydukları karşısında biraz korkuya düşmüştü. Çünkü her dediği harfi harfine doğruydu. Kızdan korkuyordu bir nevi ama karısından korkması sadece iç dünyasında yaşadığı ve dışarı yansıtmadığı bir histi! " çok uykuluyum sanırım Kumsal hanım sizin dediğinizi ben pek kavrayamıyorum ben kızımı çağırayım burada buluşalım biraz sohbet edelim ?" Boz 'nedersin olur mu?' Dercesine bir bakış atmıştı. Kız sakin bir sesle kabul ettiğini dile getirmişti. Ve Bozun biricik tek kızı babasının araması üzere sıcacık yatağını bırakmak zorunda kalmış ve yola çıkmıştı.
Masaya koyduğu 5 soruya baktı Boz daha sonra da cevaba. Bu inanılmazdı. Soruları tek tek okudu acaba yanlış varmı diye sorular da da bir hata yoktu ' ah kızım inşAllah erken gelirsin ' Dedi içinden Boz ve tekrar beklemeye başladı. Siyah kadar yalnız, mavi kadar sonsuz bir bekleyiş olacakmış gibiydi ama değerdi.
Sevgili okurum sana bu 5 soruyu sorucam ve kendi cevaplarını kendin ver .......
1~ sizi öldürecekler ama size öldürme şekli için 2 seçenek sunuyorlar A kapısı ve B kapısı. Ikisinde de ne olduğunu bilmiyorsunuz hangisini seçerdiniz?
2~ bir gölde sadece kan akıyor olduğunu düşününüz F.B.I size bunu araştırmanızı söylüyor. Amacınız kaynağını bulmak. Nasıl bulursunuz?
3~ denizde boğularak ölmek mi yoksa ateşler içinde yanarak mı?
4~ siz bir devlet ajanısınız ve ailenizin sizden ümidini kesmesi için sizin öldüğünüzü söylemek zorundalar. Intihar ettiğinizi mi yoksa bir çatışmada vurulduğunuzu mu söylesinler?
5~ sizi başka bir ülkeye götürecekler. Ama olduğunuz ülkeye geri gelemezsiniz ve aynı ülkede kalamazsınız. Hangi ülkeyi seçerdiniz?
Kolay gelsin okurum.......
Denizc.i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz c.i.
FanfictionTanıyacağın tüm karakterlerin 1 gün içerisinde nasıl katledildiğine tanık olmak istermisin?! Onların birbirlerine, sizin onlara bağlanıp ayrılamayacağınız bir anda kaderin herkesi birbirinden ayırdığı 24 saatden bahsediyorum sizlere. YADA HERŞEYİ BO...