Bölüm 7

38 14 1
                                    

Sabahın erken saatleri...

" yemekler senden bugün. Küçük kardeş olarak ödemeni emrediyorum!"

Genç adam sırtından güç bela indirdiği gezici valizini kaldırıma bıraktığında omuzlarında ki yükün hafiflemesi hoşuna gitmişti. Sırt üstü çimlerin üzerine uzanıp, ellerini başının altında birleştirdi. Küçük kardeşi ona özenip aynı şekil yatınca gülümsemişti. Aklına küçükken oynadıkları oyunlar geldi. 2 ablası 1 âbisi ve kendinden küçük biri kız, biri erkek kardeşi ile gökyüzüne bakıp saatlerce bulut şekillerini tahmin ederlerdi.

" büyük olan sensin madem neden para senden çıkmıyor acaba? " birbirlerine bakmadan, yüzlerinde ki tebessüme engel olamadan konuşuyorlardı. " iyide yeri geldimi önce ben doğdum deyip üste çıkmayı biliyorsun beyfendi! " genç adamın bu lafı üzerine kardeşi kahkahasına engel olamamıştı. Yattığı yerden doğrulup gülmeye devam ederken hala yatarak gülen abisine baktı küçük kardeş. Âbisi hala gülüyor olsada gülmesi şiddetli değildi.

" tamam tamam hadi kalk gidelim bir kahvaltı yapalım, sonra yola çıkarız eve gitme vaktimiz geldi " genç adam hafif ıslak çimlerden destek alıp dikildikten sonra elini kardeşinin omzuna atarak ona, onu ne kadar çok sevdiğini işaret eden bakışlar yollamıştı. " abicim eğer birazdaha böyle devam edersen bende kardeş sevgisinden fazlasını gördüğünü düşünücem " genç adam 'al işte' dercesine başını düşürmüş daha sonra " başımın belasısın Seb! " diyerek omzuna samimi bir yumruk atmıştı.

2 kardeş gülüşerek ayağa kalktıklarında saat 5:33 olmuştu.

" eeee? Nereye "

Genç adam çantasını omuzlarken hala etrafla ilgilenen kardeşine baktı. Onun gözünde kardeşi asla büyümeyecekdi. 2 kardeşin arasında o kadar muhteşem bir bağ vardı ki duyan yada görenler genellikle kıskançlıklarnı gizleyemezdi.

" ilerde bi cafe gibi bir şey var gelirken gördüm hoş gibiydi. "

Genç adam öyle bir yerin var olup olmadığından şüphelensede el-mahkum kardeşinin peşine düştü.

<•⚓•>

Saat 5:55

" ne yazıyor? "

Genç adam kardeşinin peşinden sürüklendiği için bi an rahatlamıştı. Zira burası fazla .....

Şık ve muhteşemliği dışında,

..... güzeldi. Kardeşinin katiyyen böyle yerlerde işi olmazdı. O daha geçen yıla kadar evde büyükannesinin yaşadığından habersizdi.

☆°☆

-Seb, abuelayı ( abuela=büyükanne) çağır hadi yemek yiyicez. Şükran günü bugün bari yemeğe gel.

Üst kata bağıran bayan Sheila oğlunun bu akşam yemeğe gelebilmesi için her şeyi yapardı. Zira oğulları 3 veya 6 aya bir eve geliyor olup, geldikleri vakitlerde de odalarından çıkmadıkları için yüzlerini çok az görebiliyorlardı.

-ne?

Bayan Sheila oğlunun sorusuna anlam verememişti. Yanlış anlamıştı acaba oğlu? " Esto kardeşini çağırıp gelirmisin oğlum? Abuela'ya da haber ver"  Evin ortanca oğlu Esto herşeyden bi haber olan kardeşini çağırmak üzere odasına gitmişti.

Deniz c.i.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin