Multi: Alanza
Türkiye'ye geleli en fazla 5 dakika olsada Alanza için Türkiye'den tiksinmesine yetmişti. Kendisini bekleyen son model arabasına bindiğinde adamını aradı telefon çalıyordu lakin karşı tarafdan bir yanıt gelmemişti. Telefon açılmamıştı."a dónde vamos señor?Nereye gidiyoruz efendim?
Alanza tam emin değildi nereye gidecekleri hakkında ama bildiği bir şey varsa oda bir an önce havalimanından ayrılmak istediğiydi. " ir a uno de los hoteles" otellerden birine git." bueno señor " peki efendim.Alanza otel yolunu izlerken aklında sorular oluşmuştu. Burada olduğunu kimse bilmemeliydi. Görünmemeli gerekirse kılık değiştirmeliydi. Stresli bir şekilde elindeki telefonu durmadan kendi etrafında çeviren Alanza, telefonun aniden çalmaya başlaması ile birden heyecanlanmıştı. Arayan karıncasıydı sesini huzurlandırarak cevap verdi aramaya.
" Karınca neden açmad......"
" ABİ! HEMEN GERİ DÖN! LÜTFEN UÇAKTAN İNMEDİĞİNİ SÖYLE YALVARIRIM!......"
Alanza, karıncası konuşurken şoförüne "pausar el auto inmediatamente!" bağırmıştı. Hemen arabayı duraklat! Şoför yaşadığı şokla frene basarken kendisi, yanındaki koruma olan arkadaşı ve Alanza'da öne eğilmek zorunda kalmıştı. Alanza bi sinirle şoförüne bakmış daha sonra karıncasını dinlemeye devam etmişti.
" HERMANO MAYOR! Seni Türkiye'ye çağırmakla hata yaptım. Lütfen geri dön. Seni bura da görürse işleri karıştıracak kişiler var! Geri ....."
" nefes al bi dur sakinleş. Yürüyormusun Sen neredesin! Yanına geliyorum Türkiye'deyim ben. Çok geç kimse bizi durduramaz artık"
Alanza karıncasını bu kadar korkutan şeyin ne olduğunu bilmiyordu onu Türkiye'den geri döndürecek bütün planları altüst edecek kim olabilirdi? Işler bir anda nasıl böyle Sarpa sarabilir di? "Düşündüğün gibi değil hermano mayor geri dönmelisin çünkü buradakiler senin...."
Alanza karıncasının son kelimeleri ile olduğu yere çakılmıştı. Plan gerçekten alt üst olmuştu ama Alanza dönmemekte kararlıydı. Hem ne olabilirdi ki? Genç adam plana herşeyi dahil etmediği için pişmanlık ve aptallık hissediyordu. Alanza nasıl da unutmuştu. " Hermano mayor ordamısın? "Alanza hala açık olan telefona baktı ve konuşmaya devam etti.
" burdayım karınca ve ben hiç-bir yere gitmiyorum! Önüme çıkanlar kim olursa olsun " Karınca abisinin böyle konuşmasından korksada bu korkusu gururunu okşamasını engelleyememişti. " bueno hermano mayor bueno!"
Hiçbir şey insanı mutlu olmak kadar iyileştiremez ve bir başka insanı mutlu etmekten daha büyük bir mutluluk yoktur.
Stefan zweig
Denizc.i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz c.i.
FanfictionTanıyacağın tüm karakterlerin 1 gün içerisinde nasıl katledildiğine tanık olmak istermisin?! Onların birbirlerine, sizin onlara bağlanıp ayrılamayacağınız bir anda kaderin herkesi birbirinden ayırdığı 24 saatden bahsediyorum sizlere. YADA HERŞEYİ BO...