Multi: Erda
Saat : 6: 15Erda hedefinde şaşmıyordu fakat sorunlarda beraberinde geliyordu. Hedefi tek kişi olması lazımdı ama üçe çıkmıştı bu hedef. Ayrıca hakkında ne yapılacağını bilmediği iki kişi daha vardı.
Hedefini daha doğrusu hedefleri takip etmişti. Kafeye geldiklerinde oturdukları yerden kendisini göremeyecekleri bir yere geçmişti. İstanbul'da sanki başka kafe mi kalmamıştı? Hedefler harici karşısına çıkanları efendisine bildirmek için daha erkendi zira neyin ne olduğu belli değildi. Erda içinden işlerin birbirine girmemesi için dualar ediyordu.
" tanrım inanamıyorum! Plana dahil olmayan şeyler oluyor ne yapıcam?"
Erda her ne kadar çelişkide kalsada hala takipdeydi. Dakikalar hızla geçiyordu. Genç adam Asel'in kendisini görmemesi için içden içe haykırıyordu. Görürse işler birazdaha karmaşık hale gelecekti. Zira genç kız Erda'yı eğer görüp de tanırsa hedef kendisinden uzaklaşırdı.
Bir dakika....
Asel 'in yanına gelen kim? Yüzünü Erda'ya bir dönse....
Bu ..... Bu oydu! Erda'nın asıl hedefi! Bu adam Erda'nın en büyük düşmanıydı. Her zaman bu kadar şık olmuştu. Zaten hala da şıktı. Erda üzerine atlayıp adamı boğmamak için kendini zor tutuyordu. Vakit geldiğinde zaten boğmasına gerek kalmayacaktı.
Dakikalar sonra hedefin yanından bir adamın ayrıldığını gören Erda' nın içinde adamın kim olduğu ile ilgili var olan şüpheleri artmıştı. Içinden bir ses o adamı takip etmesi gerektiğini söylüyor bir yanı ise kızların yanında kalmasını söylüyordu.
Saat 6:20
Olduğunda Erda kızları takibe almıştı ama aklı hala 5 dakika önce cafeden ayrılanlardaydı. Nasıl olurda onları unutabilirdi. Erda şansın kendinden yana olduğunu düşünüp telefonundaki tarihe odaklandı.
Kızlarda cafeden ayrılınca Erda kapüşonunun takıp onları izlemeye başlamıştı ama bir terslik vardı? 2 kız çok iyi anlaşıyordu! Hedefin bir başkasıyla asla bu kadar iyi anlaştığına şahit olmamıştı Erda. Onun....
Onun hiç arkadaşı olmazdı ki!
Takibe ilk başladığı yere geldiğinde kızlar ayrılmıştı. Hedef tek başına ilerlerken bir anda durmuştu. Yere oturmuş bağırmaya başlamıştı. Erda kızı öldürmek için muhteşem bir fırsat diye düşünüp ilk başta yardım ediyormuş gibi yaparak onu bıçaklayabileceğinin planını yaptı. Tam belinde ki bıçağı çıkarıp adımını atmıştı ki hedefin yanına gitmemesi gereken 2 genç gitmişti. Bunlar cafede ki çocuklardı. Türkiye'de olmaması gereken çocuklardı.
"Hemen hermano mayoru aramalıyım!"Erda gözünü hedef ve etrafındakilerden ayırmadan isme tıkladı. Beyefendi aranıyor.....
<•⚓•>
Her ne kadar Alanza'nın kararından dolayı genç adam gururlanıp sahiplenme hissi hoşuna gitsede bu güveni, bu desteği suistimal etmek istemiyordu. Ama çok geçti artık Alanza gelmişti Türkiye'ye ayağını basmıştı tekrar bu topraklara. 2 seçeneği vardı Erda'nın ya,Alanza'yı geri gönderecekti ülkesine ki bu artık çok geçti yada o çocukları....
Erda beyefendiyi karşılamak için havalimanına doğru yol almıştı. Işler kızışıyordu ve Erda yolun sonundan korkmaya başlamıştı. Bu çocuklar bütün planı alt üst etmişti.
Denizc.i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz c.i.
FanfictionTanıyacağın tüm karakterlerin 1 gün içerisinde nasıl katledildiğine tanık olmak istermisin?! Onların birbirlerine, sizin onlara bağlanıp ayrılamayacağınız bir anda kaderin herkesi birbirinden ayırdığı 24 saatden bahsediyorum sizlere. YADA HERŞEYİ BO...