Karnınızda başlayan bir baskının beyninize doğru yavaş yavaş hissetmenizi sağlamak suretiyle bütün reflekslerimizi ve mantığımızı ele geçiren bir duygu seli...
Bu duygu selinin beyne ulaşması sonucunda bazen farketmeden kontrol dışı hareketler ya da sinir krizleri geçirilebilir. Bu yüzden katil olan insanlar çoktur. Sinir en yoğun duygulardan biridir. Özellikle de etrafınız sorunlarla doluyken.Erda'nın etrafı tamda sorunlarla doluydu ve siniri tepesindeydi. Belkide çok fazla gergindi ama kim olsa bu kadar gergin olurdu. Alanza ile beraber hedefleri ne olursa olsun beyefendiye bildirmek üzere görevlendirilmişlerdi. Çocukları kendisinin sabahki takipde geldiği cafeye kadar izlemişlerdi.
"Tanrım! Bu kız neden pijamasını çıkartmıyor?"
Alanza gülme karışık hamurdanmıştı. Gerçekten hayallerinin sahibi olan kız, daha ismini öğreneli bir kaç saat olmuş olan kız neden hala pijamalıydı?
Asel?
Ne kötü bir talihsizlikdi. Yıllar sonra kalbine doğan bir güneş, küçücük bir yıldızdan ibâretmiş halbuki. Günün sonunda belkide o yıldız sonsuz uzayda kaybolmuş misali karanlığa gömülecekti. Hayatına giren her yıldız gibi."Daldın yine Erda" dedi abisi. " çok dalıyorsun. Eğer plan hoşuma gitmediyse kararını değiştirdiysen?" Bu cümle devamı olan cinsden değildi bu soru imalı bir cümleydi. Çünkü Erda'nın kendisi karar vermiş gibi görünsede herşey aşikardı. Günün sonundaki hedeflerin çoğalması kimsenin hoşuna gitmemişti.
" niño! "
Erda camdan dışarıya, hedeflerin dolu olduğu arabaya bakarken kulağı Alanza'daydı. Çocuk diye çağırırdı etrafındakileri. Sanırım herkesi kendinden küçük görür gibiydi.
Alanza yanına gelen adamına, bir yere kapatmasını söylediği, çocukları sadece takip etmelerini ve her adımlarını kendilerine bildirmelerini emretmişti. Bu demek oluyordu ki kendileri başka bir işe girişiyorlardı.
" vamos a camlica hill! "
Çamlıca tepesine'mi? Alanza neden çamlıca tepesine gitmek istemişti ki? Ve neden bu kadar neşe ile bildirmişti. " çocuk bugün için içimde çok güzel umutlar var."
Bu sözün üzerine camdan dışarı bakmaya devam etti genç adam.Araba hareket ederken gözüne bir şey takılmıştı. Gözetim altında ki arabaya doğru yaklaşan?
O Kumsal mıydı?
Hayatının bir parçası olan kumsal?
Asıl hedef olan kumsal?
Kız kardeşi olan kumsal?°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Günün birinde herkes kendi yıldızını bulabilsin diyemi parlaktır yıldızlar?
Küçük prens
Denizc.i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz c.i.
FanfictionTanıyacağın tüm karakterlerin 1 gün içerisinde nasıl katledildiğine tanık olmak istermisin?! Onların birbirlerine, sizin onlara bağlanıp ayrılamayacağınız bir anda kaderin herkesi birbirinden ayırdığı 24 saatden bahsediyorum sizlere. YADA HERŞEYİ BO...