#6

30 2 0
                                    

    Dylan se pregătea de petrece, dar nu-și putea scoate din cap fata cu păr castaniu și șuvițe blonde, parcă regretă că o făcuse urâtă.

-DYLAN!!!!

-CE!!!!????--strigă speriat băiatul--

-Coaie tu chiar ești îndrăgostit de fata nouă.

-Ba nu.

-Ba da.

-Ba nu.

-Ba da.

-Bine, da sunt, e așa frumoasă, dar nu cred că ar iesi cu mine....

-Nu știi dacă nu încerci.

-Da, dar până una alta vreau să o mai enervez e așa frumoasă cand se enervează.

    Spuse băiatul și merse afară unde totul era minunat decorat. Pe de altă parte fetele se îmbrăcau, Antonella, luase rochia de la mama ei primită drept moștenire din generații diferite si vechi, rochia nu era așa veche dar Antonellei îi plăcea....

-Antonella?

-Da?

-Ești gata?

-Da.

   Ieșise din cabana și merse afară, Antonella își amintea tot, focurile de tabără ce le făceau când era mică....

-Auuu!

-Scuze scuze!!--se scuză Antonella pentru că se ciocni de o fată--

-Vaca proastă ce esti!

- Nu ți-am făcut nimic așa că n-ai dreptul sa ma jignesti!

   Spuse fata și plecase alături de prietena ei....petrecerea începuse iar fetele se distrau.

-Maia am o idee!

-Ciripeste!

-Hai să îl întrebam pe Ovidiu daca putem sa cântăm piesa noastră.

-Merge, dar fac eu pe post de sunet. Normal.

-Pai hai!--spuse Maia și merse la Ovidiu--

-Ovidiu!

-Da Antonella?

- Am vrea ca eu și Maia sa cântăm piesa noastră. Putem?

-Sigur.

   Ovidiu îi dăduse microfonul Antonellei și Maia merse la sunete, iar Antonella începuse să cante [ piesa de la media ;)]. Dylan privea încântat de vocea Antonellei. O iubea mult și își dorea ca și față sa simtă la fel....
După ce Antonella cântase coborâse cu Maia jos de pe scenă și merse la o masă.

-Maia, îmi acorzi un dans cu tine?--spuse prietenul lui Dylan, Justin--

-Sigur!

   Iar Maia merse la Justin să danseze. Fata se distrase alaturi de alti oameni de acolo.... dar mintea ei era si la tatăl ei, își amintea aproape totul, si asta pe de-oparte o durea, dar durerea încet ii era alinată de prietenii ei.













Bună tuturor, voiam urez Paște fericit tuturor, si sa va multumesc de susținerea ce mi-o acordați.... deși nu prea as merita, va multumesc

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum