Ovidiu apasă pe telecomandă iar totul se lumina într-o clipă totul arată mai minunat ca înainte....
(Ignorați sala, doar decoratiile sunt)
-Doamne e minunat. Dar nu trebuia.
-Antonella pentru tine orice. E majoratul tău până la urmă.
-Păi hai să pretrem.
-Stai!
-Voi sunteti îmbrăcați în costume de baie dar eu nu.
-Stai calma se rezolva!!
Fetele o duse pe Antonella intrun loc mao retras si ii dadura costumul ei de baie luat din dulap. Avea un sutoem galben cu un nod in mijloc, si o pereche de lemjetie intima tot galbana iar peste avea un prosop de plaja colorat. Dupa ce fetele plecase cu toți începură să danseze, dar Lili, ea aflase de petrece. Avea un plan crud și fără milă. Fata voia să scape de Antonella, o ura, deși Antonella era o fire înțelegătoare, prietenoasă, ea încerca să fie prietenă cu Lili, dar degeaba.
Trecură cateva ore bune iar Antonella si venise timpul ca Antonella sa taie tortul. Cu toti ii cântau "La multi ani!". Si inceput a sa se distreze iar. Mai tre ura două ore și petrecerea se terminase iar, Ovidiu, Emilia, Maia, Dylan, Justin si Antonella adunau lucrurile. Dylan merse la iubita sa. Ii puse mana la ochii.
-Stai calmă eu sunt vreau doar sa iti arat ceva.
- Ce vrei sa imi areti.
-Vino si vei vedea.
Băiatul îi puse aceeasi eșarfă la ochii, și merse la o vila departe de pădure și aproape de plaja. O luase în brațe în stil mireasă ea având bandana la ochii. Băiatul deschise o ușă și o puse pe prințesa lui pe picioare si ii dădu jos bandana, iar ea cand deschise ochii. Cand văzuse ce frumos era decorată camera in care intrase. Nu știa cum să reacționeze. Ii plăcea la nebunie. Nu isi dădu seama ce cauta acolo dar alaturi de iubitul ei nu ii mai pasa.
Ok, vreau să îmi cer scuze, am zis ca o sa incerc sa postez mai des, dar poate o voi face Cand voi intra in vacanta de vara, sper ca va plăcut capitolul ăsta, o seara buna tuturor, și în caz ca unii dormit mai devreme noapte bună, va pup❤🥰😘😍
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...