Ovidiu, Justin, Maia și Dylan se întorceau în tabără, dar Dylan nu avea de gând să renunțe la fata pe care o iubea, știa că Antonella e pierdută pe undeva, se întoarse ușor și o luase la fugă. Maia se întoarse către Dylan și văzuse că fugea în direcția greșită. Nu zise nimic doar mergea.
-ANTONELLA!!!!
Strigă el după ce alergase ceva vreme, vedea că dădea să se întunece. Antonella încă stătea cu puiul de lup, se uitase puțin spre cer și vedea că spune soarele.
-O nu, dacă nu mă vor găsi va trebui să ne petrecem noaptea împreună....dar Nu avem ce mânca....
-ANTONELLA!!!!
-Dylan...? E Dylan! DYLAN!!!!
Strigă fata, iar băiatul o luase la fugă în direcția în care auzea sunetul....pe când ajunsese acolo lângă Antonella erau lupii.
-Antonella...??
-Dylan rămâi acolo!
Antonella se ridică și făcuse doi pași în spate, mai departe de puiul de lup. Lupoaica venind și ajutându-și puiul să se ridice, se uita în ochii lupul, după care plecă. Antonella privind spre lup, iar lupul nu făcuse nimic doar se întorsese și plecase cu puiul și lupoaica. Antonella nici bine nu se întorsese căci Dylan o luase în brațe, iar Antonella îmbrățisându-l.
-Doamne Antonella să nu mai faci asta niciodată. Cu toți ne-am speriat groaznic.
Spune băiatul desprinzând îmbrățișarea, și uitându-se în ochii fetei.
-Credeam că te-am pierdut.
-Doar tu credeai?
-Și Ovidiu! Și Maia! Și Justin!
-Ovidiu....
-Antonella, bandajul tău...
-Da...trebuia să ajut puiul de lup.
-Să mergem, o să te bandajez în tabără.
-Bine.
Cei doi o luară la pas și în câteva minute ieșise din pădure și ajunsese în tabără. Ovidiu fugise la ea și o luase în brațe
-Doamne Antonella mai speriat foarte tare!
-Scuze Ovidiu, ar fi trebui să stau să vorbim, nu sa fug....
-Nu-i nimic, e normal după o asemenea veste....tu și Dylan mergeți în cabanele voastre să faceți cate un duș.
-Antonella după ce îți faci duș să vi în cabana mea să îti bandajez rana de la cap.
-Bine....
Lili când privi cât de apropiați sunt cei doi era foc și pară de nervi. Antonella merse să facă un duș, după care își luase un maieu negru și o pereche de pantaloni mai lejeri tot negri cu model alb, și în picioare isi luase papuci de casă.
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomansaStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...