#30

12 1 0
                                    

     Băiatul îi puse aceeasi eșarfă la ochii, și merse la o vila departe de pădure și aproape de plaja. O luase în brațe în stil mireasă ea având bandana la ochii. Băiatul deschise o ușă și o puse pe prințesa lui pe picioare si ii dădu jos bandana, iar ea cand deschise ochii. Cand văzuse ce frumos era decorată camera in care intrase.( la media) Nu știa cum să reacționeze. Ii plăcea la nebunie. Nu isi dădu seama ce cauta acolo dar alaturi de iubitul ei nu ii mai pasa. Fata se întoarse la iubitul ei...

-Dylan....

- La multi ani!

-Nu trebuia să....

-Dacă nu te simți pregătită....

    Fata nu zise nimic doar zâmbise și își sărutase iubitul. Băiatul îi desprindea cearceaful de plaja și o așeză cu blândețe pe pat, o sărută cu dragoste, ca și cum totul ținea de iubirea si noaptea aceea, în sfârșit era a lui, și nimeni si nimic nu schimba lucrul acesta. Ii dădu încet sutienul de plajă iar Antonella roși.

-Ce e iubito?

-Nimic, doar că...

-Ai emoții.

-Puține.

-O să am grijă da?

-Bine.

    Dylan își dădu tricoul jos și își sărută iubita dulce, trecu la piept și îi sărută fiecare părticică a pieptului. Paralele de trandafiri se lipeau de spatele Antonellei, care aceasta se simtea în al nouălea cer....Dylan scapara de celelalte părți vestimentare își sărută tandru iubita în continuu, dar avea mâna pe sertarul de lângă pat, de unde luase un plic mov....

-Prezervative. Nu cred că dorești să ai copii la 18 ani iubito.--râse Dylan iar iubita lui se încruntă-- O să te doară puțin.

   Antonella înghiți sec și dintr-o dată strânse de mână iubitului ei, simțea o durere de nedrescris.

-Nu cred că ajuta la ceva dacă îți zic că și pentru mine e prima dată.

-Mincinosule!

  Rase fata și își sărută iubitul. O durea puțin, dar după puțin timp aceea durere dispărea. Dylan o sărută fără oprire ii iubea dulcile buze, la fel cum o iubea pe ea. După ceva vreme cei doi îndrăgostit stăteau îmbrățișați, iar Antonella facea cerculetepe pieptul iubitului ei...

-Te-am rănit?

-Nu, Mai făcut să mă simt minunat. Sunt ceea mai fericită fată din toată lumea.

-Și eu cel mai fericit pentru că te am pe tine.

-Nu se poate. Cât de fericit ești?

-Mai fericit decât îți pot explica, si spune vreodată.

   Fata zâmbi si isi strânsese iubitul în brațe, iar cei doi îndrăgostit adormira îmbrățișați...Dylan si Antonella nu își puteau imagina ca sub prietenia lor se află o iubire atât de profundă. Se iubeau cum nu sa iubit nimeni până acum....






Ok, am zis pun ceva mai amoros, stiu nu cred ca m-am prea descurcat cu partea asta, dar mna, mi se pare destul de ok, noapte bună, pup pe toți❤😍🥰😘

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum