#15

28 0 0
                                    

Antonella se trezi la ora în care se trezeau toți cei din tabără, se îmbracă cu un maieu cu 3 mânere, unul pe alb pe brațul drept și cele două pe ambele brate de culoare albastru, care formau un maieu albastru, și o fustiță de blugi de culoare albă, care avea si o curea blo-marin, și pe cap isi puse cordeluta cu urechi de pisica. Se uita în oglindă la bandaj.

-Ești gata?

-Crezi că o sa se vindece rana?

-Normal, totuși eu zic să îi lui Dylan faza cu tatăl tău...

-Eu nu cred căar trebui.

-Tu stii, sa mergem, Dylan trebuie să îți schimbe bandajul.

Fetele ieșise din cabană, dar un lucru nu știau că Lili auzise totul

-Asa deci, mica târfă și fratele ei, sunt orfani de tata. Să vedem ce activitate vom avea azi, pentru a o da pe Antonella în vileag.

Fetele ajunsese la Dylan și Justin. Fetele intrase pe neașteptate. Băieți făceau luptele lor de dimineata, cand se întorsese cei doi nu aveau tricouri pe ei. Maia merse să își ia iubitul în brațe, iar Antonella nu știa ce să zică, se uita în ochii lui

-Vin imediat, doar sa fac un dus si ma schimb.

Fata se așezase pe scaunul de aseară.

-Antonella?

-Da?

-Maia mi-a zis de tatăl tău, ar trebui sa ii spui si lui Dylan....

- Nu pot...e prea greu sa vorbesc cu cineva despre asta.

-Gata m-am intors.

Băiatul era îmbrăcat cu un tricou negru și o pereche de blugi albastri. Avea în mână trusa de prim ajutor, pusese iar scaunul...in timp ce o bandaja fata nu se putea gândi decât la ceea ce îi spuse Justin și Maia, se simțea al dracului de stresata pe tema asta, nu știa cum să vorbească cu cineva, despre sentimentele ei, nici cu mama sau fratele ei nu vorbise vreodată. După ce Dylan terminase cu bandajul cei patru adolestenti merse afară.








Voiam clarifice chestie, pozele de la media sunt Dylan și Antonella, asa arata ei doi. Si in poza cand ieșise cu Maia aceea este ea.

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum