Trecură 4 zile și Antonella își revenise complet, Dylan ii era aproape la fiecare pas, pe cand Lili nu rata nicio ocazie de a o jigni pe Antonella. Deși pe Antonella o afecta puțin asta, prietenii și fratele ei îi erau aproape. Iar acum, Antonella era pe baretele de gimnastică. Era îmbrăcată cu o pereche de teniși albi, o pereche de pantaloni albi cu dungi verticale gri, și o bluza la care i se vedea buricul tot de culoare albă, iar Dylan avea o pereche de teniși albi, pantaloni albastri deschiși rupți si o bluza de trening neagra. Se învârtea pe bară și sarea cand pe una cand pe alta, Ovidiu se temea sa nu cada sau ceva, deși știa că e pricepută, Dylan, Emilia, Justin și Maia o priveau si ei alaturi de Ovidiu.
-Mereu a fost asa bună?-- întrebă Emilia--
-Da, după moartea tatei a devenit mai serioasă, asa e sora mea.
-Și cu ziua ei, în curând devine majoră.
-Mă mir, Ovidiu ca nu ai ceva în potriva adică ea are 17 ani și eu 19.
-18 inteligentule, peste 2 zile face 18, și devine majoră.
-O intrebare.
-Sigur!
-Antonella a mai avut un iubit până acum?
-Nup.--zise Ovidiu uitându-se la ea-- Nu a avut, deși mulți băieți se dădeau la ea, dar ea e alt gen de fata.
-Adică...
-Da, e virgină. Sincer credeam ca ea o so facă înaintea mea. Dar se pare ca eu am făcut-o cu Justin.
-Adică nici nu sa dezvirginat?
-Nup, Dylan esti primul băiat din viata ei, după moartea tatălui ei, a intrat in depresie, ia luat mult timp sa se obișnuiască cu ideea ca tatăl ei nu se mai întoarce.
-Wow....
-Și grijă de ea.
-In fine, trebuie sa facem o schimbare, eu ma mut cu Justin iar tu stai cu Antonella.
-Plus ca, vom face pregătiri pentru petrecerea surpriză de ziua ei.
-A cui e ziua?--întreba fata venind spre ei--
-A nimănui iubito.
-Ok....eu merg sa fac duș, plus ca vreau sa dorm putin sunt obosită... pa
Antonella plecă iar cei 5 se așezau pe bancă.
-Ok, de ziua ei ne vom preface ca am uitat dar până atunci sa găsim un loc unde sa facem petrecerea.
-Pe plajă.
-E o ideea superbă. Am niste decorațiuni de plaja superbe vom aranja totul în ziua aia.
-Sa avem grija Sa nu afle Lili, iar strica ziua de naștere, și știu poate am fost prietena cu ea, dar nu semăn cu ea deloc.
-Stim asta Emilia. I-ai fi ținut partea ei nu nouă.
-Ok sa lăsăm vorbăria si la treaba cu noi peste două zile e ziua iubitei mele.
-Ok sa mergem.
Ok, capitol nou, bine voi incerca sa pun si mâine capitol, miercuri nu stiu daca voi putea am teză la matematică, dar voi încerca să postez mai des, nu promit nimic. Am avut unele probleme, si ma gandesc sa aterg cartea si sa ma las de wattpad, bine nu stiu ce părere aveți voi despre asta, dar mna spuneți-mi parerea voastră despre decizia mea, va pup ❤💋😍😘
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomantikStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...