Au trecut 2 săptămâni și relația dintre Dylan și Antonella se îmbunătățea pe zi ce treau, cei doi se iubeau prea mult. Antonella se îmbracă cu pantalonii scurți albastri închiși, și o bluză spre un negru albastrui, iar Dylan cu un tricou albastru ai blugi albastri. Antonella stătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse.
-Alo?
-Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith?
-Desigur, eu sunt, ce sa întâmplat?
-Ne pare rău, vă urăm condoleanțe..
- Condoleanțe, de ce?"intrebă ea, fata habar nu avea despre ce este vorba sau ce se întâmplă"
-Mama dumneavoastră a decedat, după un accident rutier, impactul fusese prea puternic, și a decedat pe loc, aș dori să veniți la secție să vă pot spune totul detaliat.
-Desigur, la revedere.
-La revedere
Fata aruncase telefonul de pământ, avea impresia că nu mai simte pământul sub picioare, Cazu pe pământul rece și începu să plângă în hohote.
-MAMA!
Țipă fata cu disperare. Dylan se puse la nivelul ei iar Ovidiu luă telefonul și apelă ultimul apel, adica singurul, cel nesalvat. Apela pe număr si puse telefonul la ureche.
-Alo, domnișoară Antonella vă așteptăm la poliție pentru a vă explica moartea mamei dumneavoastra.
Băiatul intră în stare de șoc și închise telefonul dintr-o dată, nu îi venea să creadă. Dylan își ridică iubita iar ea leșină dintr-o dată.
-Iubito!!
-Dylan i-ao pe Antonella și a o ducem in cabană eu merg să fac cate un cappucino.
-Bine.
Dylan o luă în stil mireasă și își duse iubita în cabană, își intinse iubita pe pat si o invalise, după puțin timp Ovidiu veni în camera cu ceștile de cappucino. Ovidiu puse ceștile si fiecare lua o ceașcă.
-Ok zi ce sa întâmplat?
-Mama a murit....
Ok, am mai pus un capitol, îmi pare rau ca nu am mai pus. Voiam să vă urez sincer "La mulți ani, de ziua copilului" știu este cam târziu dar mna totuși.
Plus ca voiam să vă întreb sa ma apuc ac de o nouă carte, sau după o termin pe aceasta?(scrieti-mi la comentarii răspunsul la intrebare)
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...