#8

36 2 0
                                    

-Bun voiam să vă învăț autoaparare, Antonella vi puțin....

-Sigur.

Fata se ridică și merse la Ovidiu se luase la bătaie și băiatul o doborâ....fata amintindu-si vorbele tatălui ei....

- nu uiți niciodată că ești mai puternică decât realizezi sau crezi!

Fata se ridică și văzuse că era întorsasa ca îi indoise mâna și începuse să îl lovească, fata nu realiza ceea ce făcea până într-un moment....Își auzi numele și își dădu seama ce făcea, se ridică repede de jos și se ridică și Ovidiu...

-Ovidiu eu....

-Nu-i nimic Oana, dacă ai putea după activitate aș vrea să vorbim între patru ochii.

-Sigur....

-Poți să te așezi....

Fata se așezăpe bustean lângă prietenii ei....

-Cea fost asta?-- întrebă confuz dar și uimit Justin--

-Habar n-am....

-De parcă Antonella sar descurca să își controleze sentimentele, e doar o mucoasa ce se dă după bărbați...Fac pariu că tatălui ei îie rușine cu o asemenea târfă ca fiică!

- Tu....

Maia voia să spună ceva dar Antonella o oprise..

- Nu îți încapi în piele Lili? Sau vrei să te ajut să îți găsești locul, și să îți arăt cine ești.

Spuse Antonella șise ridicăla nivelul lui Lili....

-Sa te văd!

Fata merse pe ringul de luptă și își luase mănușile și îi faci semn să o înceapă....cele două fete începură să se bată, Antonella lovind-o cât de tare putea....Dylan se speria de comportamentul ei, deși ea era o blândă, drăguță, prietenoasă. Fetele se băteau. Lili îi făcuse piedică Antonellei și începuse să o bată groaznic, fetei începuse să îi curgă lacrimi și sânge din gură.

-TATA!!!!

Strigă fata de durere,Dylan când observase asta o luase pe Lili de lângă ea, Justin și Maia o ridică pe Antonella. Ovidiu o luase pe Lili cu el în birou, în timp ce fata scuipa într-una sânge din gură și tremura.

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum