-Bravo!!
Spuse fata bătând din palme și intrând în cabană.
-Antonella?
-Ăăăă...ups, dacă sunteți obosiți vin maine.
-Nu nu, oricum vreau să merg la Maia, am o surpriză pentru ea. Ne auzim maine--spuse Justin și plecase--
-Așează-te.--spuse Dylan și căuta trusă de prim ajutor-Și tu și Ovidiu....
-Da, părinți mei mi-au ascuns asta....voiau să aflu singura....
Spuse fata, iar băiatul își luase și el un scaun îlpuse în fața ei, luase un buretel de vată și puse dezinfectant.
-O să doară puțin.--spuse băiatul șipuse încet buretelul pe rana fetei iar aceasta tresări--Stiu doare dar nu avem încotro.
-Stiu....
-Hei poți să îmi spui ce sa întâmplat.?
-Nimic, doar că mi se pare ciudat, faza cu Ovidiu și mna....il cunosc pe Ovidiu de cand eram mică și mna...
-Știu dar totuși o să vezi ca totul se rezolva de la sine, nu totul e cum vrem noi.
-Și, tu cu melodia!
-O nu!
- Nu știam că poți canta asa frumos.
- Nu cânt tot timpul, prefer sa imi tin ascunse talentele, sau pasiunile.
Cei doi se priveau fix în ochii, cât ar fi dat Dylan sa o poata săruta dar nu putea....își revenise si luase pansamentul si ii făcuse un bandaj in jurul capului.
-Gata.
-Mersi.
Fata se ridică și voia să plece, dar se întorsese și îl luase pe Dylan în brațe.
-Promite-mi ceva.
-Ce?--zise băiatul îmbrățișând-o și el--
-Ca nu o să ma lasi baltă niciodată.
-Iti promit.
Fata se uita la el, și îl pupasepe obraz.
-Noapte bună.
Și fata plecase din cabană, spre cabana ei.
-Ăăă....Da...Noapte bună.
-Plutește iubirea în aer.--intră în cabană si făcea mișto Justin de prietenul lui--
-Mai taci!--spuse el așezându-se în pat și punând plapuma pe el, dar Justin trăgând-o de pe el--
-E așa minunată când o privesc!
-O firai tu să fi!
Spuse Dylan și trase plapuma de un colț, vedea ca prietenul lui trăgea cu putere asa ca ii dădu drumul, și direct cu capul de perete se trezise Justin. Dylan se prapadea de râs.
-Ai să-mi bag!
-Mulțumesc de concert dar trebuie să dormim asa că..
Spuse Dylan luându-și plapuma.
-Și a da multumesc de plapuma.
-Ești așa un amorez!🤣🤣
-Cine spune!
Cei doi se puse în pat și dormise. Antonella făcând același lucru cu Maia, știa că mâine ii asteapta o zi grea.
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...