Antonella se trezi, dar nul văzu nicăieri pe Dylan, asa ca fata se ridică repede isi facu un duș și se îmbracă cu un maieu alb, pantalonii rupti negri, și teniși albi. Ieșise pe ușă și se întâlni cu Emilia.
-Neața Emi!
-Neața Antonella, ce sa întâmplat?
-L-ai văzut pe Dylan, când m-am trezit nu era în cabană?
Fata știa de surpriză dar nu voia să o strice, mai avea una pentru Antonella, una specială, pe care nu ar uita-o niciodată.
-Nu, nu i-am văzut.
- Ok....
Cei patru se întorceau de pe plaja și o văzu pe Antonella.
-Bă bă bă!!--spuse Dylan si ii împinse în cabana lui Justin și Maia--
-Ce crezi că faci!?!?!?
-Antonella e afară cu Emilia tonțior!!
-Aoleu noi cum mai ducem astea.
-Nu le ducem, le lăsăm aici.
-Bine.
Dylan ieși din cabană și fugi la Antonella. O luase în brațe și o sărută tandru. O sărută cu toata dragostea lui.
-Unde ai fost?
-Am vrut să văd ceva pe plaja, sa alerg puțin.
-Hm..ok
-Și mâncat?
-Abia m-am trezit.
-Pai hai sa mâncăm.
După ce au terminat de mâncat au mers la activitate. Ovidiu îi învață să facă gimnastică. Cât timp Antonella arată câțiva pași de gimnastică plus dans, Lili avea de comentat. Ceea ce pe Dylan îl enerva rău. După toata activitatea, Antonella asculta muzica la căști, iar Lili mergea la ea, fata gata să o înfrunte își dădu jos căștile.
-Bine ce mai vrei?
-Sa îl lasi pe Dylan în pace.
-Asta s-o crezi tu!
-Toată lumea știe cât ma iubește, plus ca in timp ce tu dormeai el a fost la mine la un "suc" si ne-am simțit super.
-Minți! Dylan nu ar face asta niciodată.
-Întreabă-l chiar pe el.
Fata nervoasă mai rau ca niciodată merse la cabana ei si Dylan. Ea cum intrase pe ușă Dylan ieșise din baie. El văzând-o nervoasă.
-Puiu ce sa întâmplat?
-Atat vreau sa știu. Ai fost dimineață la Lili si ati facut chesti?
-Nu. Îl poți întreba si pe Justin, ca fost cu mine.
-Bine.
Fata se așeza pe pat, iar el lângă ea, chiar dacă avea doar un prosop de la bust în jos.
-Ce ti-a Lili?
-Ca ai fost la ea si ați făcut....
-Sex?
-Daca tu vrei sa il numești asa.
-Iubito, nu am fost la ea, crede-mă.
-Bine.
Fata își luă în brațe iubitul chiar dacă era doar într-un prosop....El știa că ea încă nu e pregătită. Dar ii iubea inocența la maxim, asa cum o iubea pe ea.
Ok, sper ca va plăcut capitolul asta, sincer nu stiu cum voi posta am o stare nașpa, o prietenă pleacă în Italia și nu stiu daca se mai intoarce😭, dar în fine voi incerca sa pun curând un capitol nou. Va pup pe toți.💖💋😘😍❤💚💜🖤🤩💘
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...