#16

21 1 0
                                    

   Cei patru se așezase pe bustean, Maia lângă Justin stând îmbrățișați, iar Antonella și Dylan.

-Ok,azi voiam să facem gimnastică.

-Ovidiu aș putea sa spun ceva înainte să începem.

-Sigur.

   Fata cu ditamai machiajul, șimai mult dezbrăcată ca îmbrăcată merse în față se uita direct la Antonella cu o privire de ură și glorie....

-Acum ce mai vrea și târfa asta?

-Nu știu dar are treabă cu Antonella.

-Antonella, spunene nouă cum e să fii orfană de tată?

   Antonella când auzise se ridică în picioare Maia și Justin se uitau la Dylan care se uita mirat la Antonella.

-De unde știi?!

-Mă crezi chiar așa proastă. Stiam ca o târfă ca tine are ceva de ascuns. Fac pariu ca ai fost adoptată, esti doar o fata de pe străzi, la care acolo ii este locul. PE STRĂZI.

-LILI!! CUM ÎȚI PERMITI CA VORBESTI ASA DESPRE SORA MEA!!!???

-UITE CĂ ÎMI PERMIT PENTRU CĂ E DOAR O CÂRPĂ DE PE CENTURĂ!!!

   Ovidiu nervos până peste cap, voia să o plesnească, dar Antonella se băgase iar Ovidiu o plesnise pe ea.... se întoarse spre fata....

-De unde știi?

-Am cautat pe net.

-Minti!!

   În spatele fetei era ceea mai bună prietenă a lui Lili.

-Emilia?

-Vă auzit azi dimineață pe tine si pe Maia.

-Așa deci? Ca sa poți vorbi lumea afli punctul lor slab....

-Normal.

   Spuse fata și merse cu prietena ei în cabana lor....Pe când Antonella se abtinea sa nu plângă... merse la Ovidiu....

-Ovidiu, o sa merg pe plaja de lângă tabăra, am nevoie de puțin timp singura....

-A ok, azi o sa avem o zi liberă suspend activitatea din cauza unor probleme neașteptate

   Fata se uită la Dylan care evită contactul cu ochii ei, o ura, deși ea îl înțelegea, ea se întoarse și își plecase....







Okk scrieti in comentarii daca Dylan o va ierta pe Antonella ca ia ascuns asta, sau ca ei doi vor fi împreună vreodată.

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum