După ce, ceilalți terminară de strâns lucrurile de pe plajă merse înapoi la cabană. Emilia ajunsese în fața cabanei ei, dar o văzuse pe Lili ieșind din cabana ei....deși o vedea cu greu pentru că era întuneric, Lili nu o vedea pe ea...
-Ce pune la cale nebuna asta acum?
Emilia o urmări până la la finalul taberei unde se ascunse între tufișuri ca să poată auzi ce se vorbesc, și să vadă. Si văzu că un băiat cu glugă în cap, și ii dădu niște gloanțe de pistoale.
-Poftim.
-Mersi așao voi putea omorâ pe Antonella odată pentru totdeauna.
Emilia fugise repede inapoi la tabăra și îl văzu pe Ovidiu
-OVIDIU!! OVIDIU!!
Băiatul se întoarse și o văzuse pe fata speriată de zici că văzuse pe moartea.
-Emilia ce sa întâmplat?
-Trebuie să avem grijă mare de Antonella, Lili a cumpărat gloanțe ca să o omoare!!
-Și tu de unde știi asta?
-Mergeam la cabana mea și am văzut-o pe Lili furișându-se spre ieșirea din cabană, mi-am dat seama căpune ceva la cale așa că am urmărit-o și am auzit-o căa luat gloanțe ca săo omoare pe Antonella.
-Bine Emilia, nu-ti face griji, o să vorbim și cu ceilalți dar mai târziu, acum du-te și te culcă.
-Bine, noapte bună!
-Noapte bună!
Trecură și noaptea, iar Antonella se trezi și își amintise totul de aseară, nu îi venea săcreadă că în sfârșit era a lui, și nici Lili nu schimba asta. Fata se ridică în fund sin șezut, dar se acoperi cu cearceaful. Si zâmbi, era bucuroasă, mai bucuroasă ca niciodată. Privea îngol fericită, când deodată iubitul se mișca în somn și se trezi. Se sprijini de o mână și își privi iubita, confuz, care aceasta la rândul ei il privea zâmbind.
-Ce? Am părul zburlit? Îmi miroase gura? Arăt nașpa de dimineață?
-Areți perfect!
Spuse fata și îl sărută.
-Te mai doare?
- Ce? Aaaa, nu, durerea e destul de suportabilă.
-Bine, spuse șiluase rucsacul de lângă pat.
-Ai adus haine de schimb?
-Da, am fost pregătit--spuse și îi făcu cu ochiul și dându-i hainele-- Du-te și fă tu duș prima.
-Bine.--spuse si luase puțin din plapumă ca să se acopere--
-Nu e nevoie săte acoperi, iubito, te-am văzut dezbrăcată și ai un corp sexy de tot.
Fata roșii și merse la duș. După ce făcu dușul se îmbracă cu bluza de culoare albastru deschis, și pantaloni scurți negri și teniși erau de aceași culoare. După ce ieși merse și iubitul ei în baie, și făcu și el duș și se îmbracă cu un tricou alb si pantaloni de trening gri si teniși albi. Ieșise din duș și își văzu iubita pe pat.
-Mergem?
-Da.
Iar cei doi îndrăgostit ieșise din vilă și mergeau spre tabără.
Sper ca va plăcut capitolul, as vrea sa va intreb, facem un cont pe instagram pentru cartea aceasta si celelalte ce vor fii??
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...