Spuse fata și își puse capul pe umărul băiatului, băiatul se uita la ea, și zâmbi, era așa frumoasă, ca apusul de soare pe care îl priveau.....împreună....
-Pot să îți mai spun ceva?
-Sigur ce este?
Băiatul nu zise nimic, îi puse mâna pe talie și o trase într-un sărut. Băiatul rupse sărutul, iar fata se uita confuză la el. Se întreba de ce a facut asta? Sau voia doar sa profite de situație?
-Te iubesc Antonella, de când ai apărut în tabără, în viața mea.
-Dylan....
-Știu poate nu simți la fel....
-Dylan....
-Ceea ce poate e ceva normal și....
-DYLAN, PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU ASCULTĂ-MĂ!!
-Sigur...
-Dylan, și eu te iubesc mult, doar că....
-Doar că?
-Lili va face rele dacă va afla ca suntem împreună și nu vreau sa am probleme cu ea...
-Tu doar spune-mi mie, nu mi-e frică de o târfă ca ea.
-Ar trebui să plecăm se întunecă.
Dylan se ridică după care o ajuta pe Antonella, o luase în brațe și mergeau îmbrățișați....fata se gândea într-una la tatăl ei....
-Antonella?
-Da?
-Esti bine?
-Da, de ce?
-Intrebam, ne vedem maine.
Spuse băiatul și o pupa pe frunte....
-Noapte bună.
-Noapte bună.
Fata merse in cabană, iar Dylan a stat până când a intrat în cabană, după care merse și el in cabană, intră încet dar Justin aprinse becurile.
-Ia zi coaie, sunteti impreuna?
-A ZIS DA!!!!!
-OHOOOOO FELICITĂRI COAIE!!!
Spuse și dădu mana si se strânse într-o îmbrățișare de prieteni. Antonella pe când intrase în cabană, era luată la întrebări de Maia.
-Ce sa întâmplat? Sunteti impreuna? Ai spus da? Sper ca ai spus da.
- Oh Maia, e incredibil, normal ca suntem împreună și da, i-am zis da.
-Ce bine, ma bucur pentru voi.
Spuse sora ei din altă mamă și o îmbrățișase.
Bun asta a fost cam ultimul capitol, de pe ziua de azi, în rest Dumnezeu cu mila😂😂.
Sper sa va fi plăcut capitolul, o sa incerc sa imi folosesc pauzele daca pot, sa postez capitol, pentru ca mna, stiti ca va iubesc😁
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...