#23

13 2 0
                                    

Ovidiu o cauta pe Emilia prin tabără, întoarse privirea și o zărise.

-Emilia!-- o strigă băiatul și îi făcu semn să vină la el--

-Da?

-Poți să îți strângi hainele să te muți cu sora mea si Maia

-Serios?

-Da Emilia--spuse o voce feminină care era Antonella cu Maia--

-Vă mulțumesc.

-Venim cu tine să nu cumva scorpia de Lili sa îți facă ceva.--zise Maia--

-Maia!

-Antonella nu e nimic oricum asa este Lili.

-Hai să mergem.

Fetele merse la Lili și Emilia în cabană. Luase geamantanul și începuse să strângă lucrurile, dar Lili intră în cameră.

-Ce credeți că faceți târfelor!!

Spuse Lili nervoasă si o luă pe Antonella de păr.

-Emilia strânge-ți lucrurile repede, iar eu mă ocup de curva asta de aici.

-Bine!

Emilia își strângea repede hainele, iar Maia merse la Lili, iar fata o împinse, dădu cu capul de mobilă. Lili începu iar să o bată pe Antonella.

-Asta e pentru că ai venit în tabăra asta!--spuse și dădu un pumn--Asta pentru că mi l-ai luat pe Dylan

Spuse și îi dădu un picior în burtă, voia să o mai lovească dar Maia sări pe ea.

-Vacă proastă ce ești!!

Țipă Maia. Într-un final o doborâ pe Lili.

-Emi ești gata!?

-Să mergem!

Emilia își luase geamantanul, iar Maia pe Antonella, îi puse mâna după ceafa ei și încet ieși din cabană. Lili când își reveni și văzu că ieșise merse la sertar și scoase un cuțit și un pistol.

-O să suferi așa tare, încât nu te vei mai trezi!!

Fetele ieșise iar Emilia strigă ca o disperată. Antonella nu se mai putea tine pe picioare, începu să scuipe sânge. Dylan, Justin și Ovidiu când văzu alergă la ea. Dylan o luase în brațe și o duse la cabinetul medical al taberei. Acolo Ovidiu avuse grijă de ea.

-Maia, Emilia ce sa întâmplat acolo?

Maia îi povestea totul băieților.

-Le naiba cu Lili! Înjura Dylan nervos și încercându-și maxilarul--

-Iubitule sunt bine--spuse Antonella ridicându-se--sunt doar câteva vânătăi.

-Dar surioara...

-Ovidiu v-am promis ceva, și dacă o să scape situația vă voi spune.

-Antonella nu vreau să te pierd!

-Nici eu nu vreau.

Spuse fata, iar Dylan își sărută iubita dulce, și o luase în brațe.

-Vă mulțumesc fetelor ca ma primiti la voi.

-Emi, nu ne mai tot mulțumi acum faci parte din gașcă.








Ok, vreau sa va mai intreb vreti sa pun alt capitol azi?
A da, miercuri nu cred ca o sa pot pune Capitol, sau săptămâna asta, am teza la mate si vreau sa ma pregătesc bine. Dacă doriți ca sa nu va supărați pe mine pun capitol azi, dacă doriți, imi ziceți in comentarii.

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum