#34

9 2 0
                                    

Dylan stătea pe pat langa iubita lui și o mângâia pe cap, era inconștientă, nu le venea sa creada ca e orfana. Intai tatăl ei, acum mama ei, ce mai urma, ce mai urma? O mângâia încontinuu iar ea își misca ochii, si se trezi.

-Ovidiu?

Ovidiu se ridică de pe fotoliu si puse ceașca cu cappucino pe masa și se așezase pe pat lângă sora lui.

-E adevărat? Mama a mers la tata?

- Da....

Fata se ridică încet din pat si isi luă pantofii în picioare.

-Se mergem la secție....am de discutat cu cineva.

- Cu cine?

-Aceeasi perosana care la omorât pe tata.

-Liviu Voicu!

Spuse baiatul și se încruntă, era nervos, din vina acelui nebun, ei nu mai ai părinți.

-Sa mergem.

Ovidiu merse la mașini și se urcase cu Maia, Justin și Emilia, iar Dylan cu Antonella. Pornira spre secția de poliție. Antonella era distrusă, nici bine nu își revenea, și acum mama ei plecase de lângă ea.

-Iubito? Stiu cum e, te doare....

-Ma simt groaznic....Nu mi-am dat seama ca aceea dată va fi ultima Cand vorbesc cu mama.

-Stiu iubito stiu, dar cine este tipu ala Liviu Voicu?

-A fost un prieten de al tatei, care sa îndrăgostit de mama, iar cand a aflat că sau căsătorit și că mă au pe mine, la 6 ani la omorât pe tata. Si acum cred ca vrea sa se răzbune pe mama.

-Of of....--spuse băiatul si ii puse mana pe picior-- E un nenorocit, merita sa moara in pușcărie.

-Mnda...

După puțin timp ajunsese la secție, coborâse din mașini și privi clădirea, era aceeași, la fel, plină de polițiști, ofițeri. Antonella nu mai fuse de mult acolo, de cand murise tatăl ei....

-Esti sigura ca vrei sa intri?

-A putut atunci, voi putea si acum.

- Antonella?--spuse iubitul ei și o luă de mână-- mergem înainte împreună.

Fata zâmbise și făcu pași înspre clădire, înăuntru nu era nimic schimbat, erau celule pline de infractori, criminali, și altele.

-Mă scuzati....numele meu este Antonella Sm...

-Stiu, domnul Eron va asteapta in cabinet, a doua ușă pe dreapta.

-Multumesc.

Ii era teamă de ceea ce o Sa afle de la polițist....Iar lui Dylan ii era mai mare teama sa nu pățească ceva mai grav, după ce se va termina coșmarul acesta....





















Ok, vreau sa va anunt apare o nouă carte, "Arinella", în curând. Atât pentru azi, va pup..

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum