Antonella și Dylan se treziră la aceeași oră, la ora la care se trezeau toți, voiau amândoi sa facă o surpriză pentru celălalt. Amândoi din cabanele lor, făcură duș rapid și începură să se imbrace cât de rapid. Dylan își luase din dulap un tricou gri, blugi rupți și o pereche de teniși albi. Începea să se îmbrace.
-Coaie tot nu înțeleg de ce te grăbești în halul ăsta?
-Bătrâne acum mi-am dat seama cum poate o fată să îmi schimbe viața.
-Aleluia, ți-ai dat seama că Anto e chiar specială.
-Da,și de asta vreau să îi fac o surpriză.
Antonella la fel se grăbea, își scoase, sutienul, un maieu negru, pantaloni negri rupti in genunchi, teniși negri cu dungi albe, și o șapcă maro cu negru, geaca de piele și-o lăsase în dulap, nu simțea nevoia să o ia, bandajul nu îlmai avea, în locul lui avea doar un urgo.
-Totuși nu mi-ai spus dacă a țipat la tine? Daca a tipat la sora mea o incurca rau de tot baiatul!!!
-Nu a țipat la mine, Maia, am vorbit doar, după ma întrebat dacă vreau să fiu iubita lui.
-Ceva normal.
-O acum scuză-mă vreau să ies înaintea lui Dylan.
Amândoi fugeau spre ușă ca nebuni, pe când ajunsese pe scări, se văzuse, începură să râdă ca doi proștii. Antonella coboară scările air Dylan merse la ea și o luase în brațe.
-Se pare că avem aceleași gânduri?
-Așa se pare.
Spuse băiatul si o luase într-un sărut dulce de tot pe iubita lui, o iubea încă de când se întoarse la el atunci când o făcuse urâtă, pentru el era dragoste la prima vedere. Dintr-o dată cineva bătea din palme și cei doi se întoarse, iar aceea persoană era Lili, care sigur nu era bucuroasă. Bătea din palme și se îndrepta spre ei.
-Măi, măi, măi, ce avem noi aici, o orfană care se mozoleste cu iubitul meu.
-Nu sunt iubitul tău.
-Dar,iubire..
-Hai nu face pe virgina perfectă, căci cu toți știm că nu este așa!
-O să plătești scump Antonella pentru că mi-ai furat iubitul!!
-Lili, de parcă singura mea grijă e ca ai de gând să îmi faci rau pentru că ce? Pentru că Dylan e iubitul meu?
-Da, și oricum se foloseste de tin, toata lumea stie ca doar pe mine ma iubește!
-Cucuană ascultă-mă bine, Dylan nu vrea să mai aibă de-a-face cu tine!--spuse Justin nervos--
-Tot o să se întoarcă mine, cand se va sătura de tine, va veni în genunchi la mine!
-Asta mai viseaza tu Lili, ni esti ca Antonella ea e mai educata nu ca tine o curva care sta merge dupa barbati mereu!--spuse băiatul nervos până peste cap--
-ANTONELLA, O SA MI-O PLĂTEȘTI SCUMP!!!!!
-Atunci va trebui să treci de mine!--spuse Dylan ținându-și iubita de mână și mergând în fața ei--
-Nu o să îmi fie greu!
-Și de mine va trebui să treci!!--spuse Maia--
-Și de mine!!--zise Justin și mergând lângă prietenul lui--
-Tot o să plătească scump Antonella pentru asta!!
-Nu fi așa sigură!!
Ok, vam pus un capitol așa dimineață, scuze, cine credeti ca a intervenit în conversația lor?😉 Va pup pe toți spor la școală astăzi❤💋😘
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...