-Nu fi așa sigură!!
Lili se întoarse și il văzuse pe Ovidiu nervos până peste cap. Ovidiu merse lângă sora lui.
-Va trebui să treci de mine!!
Lili nu zise nimic și plecase nervoasă. Ovidiu se întoarse la sora lui, care era în brațele lui Dylan....
-Ovidiu....
-Nu Antonella, atât îi trebuie să îți facă rău că iese urât.
-Ovidiu, Dylan, e lupta mea cu Lili, dacă intervenți voi, normal că o sa se ia mai rau de mine.
-Dar, Antonella...
-Ovidiu, promit că dacă situația îmi scapă de sub control va voi anunța pe amândoi.....
-Bine.
Ovidiu plecase iar cei patru prieteni merse la cantină pentru a mânca micul dejun. În timp ce mergeau Lili fulgera de nervi în cabană.
-La naiba cu Antonella!!
Spunea nervoasă plimbându-se în cerc nervoasă iar prietena ei Emilia stând pe pat....
- Eu zic să o lasi în pace, până la urmă tu și Dylan nu mai sunteți împreună....
- Tot o să mă răzbun pe Antonella, pentru tot!! Că mi la furat pe Dylan și o sa îi arăt locul ei în tabăra asta!!
-Și care este planul tau?
-Sa o omor pe Antonella, dacă Antonella moare, Dylan se întoarce la mine!!
-Lili, o să ai probleme!
-Doar eu? Nu suntem împreună în asta?
- Nu, eu nu vreau să am probleme. Plus că mă înțeleg bine cu Ovidiu.
-Stai, îți place de Ovidiu?
- Nu e sincer treaba ta!!
-Emilia, de ce îmi vorbești așa?
-Pentru că m-am săturat de tine Lili, tot timpul faci ceva lui Antonella și Dylan apoi dai vina pe mine!! Gata!! Eu nu mai vreau săfiu prietena ta!! O să merg Ovidiu să mă mute din cabana ta!! O sa ma mut cu Antonella și Maia!!
Fata ieșise nervoasă pe ușă șicum ieșise îl văzuse pe Ovidiu.
-Ovidiu!
Strigă fata și Ovidiu se întoarse, iar Emilia merse la el.-Am o rugăminte pentru tine....
-Sigurce este?
-Aș vrea să mă mut din cabana unde e Lili....
-De ce?
-E deja enervantă vorbeste mereu numai cum să se răzbune pe Antonella și Dylan și eu m-am săturat, vreau să mă împrietenesc cu ea.
-O să vorbesc cu Antonella și Maia, să văd ce spun ele, dacă vor să fi colega lor de cameră.
-Mersi Ovidiu.
Fata nu il plăcea pe Ovidiu, avea deja un iubit, care Lili nu știa, dar se săturase, vorbea numai de ea însuși si chiar își dădu seama ca prietenia lor e falsă.
Ok, bună bună, vreau intai sa vi le arat pe Lili si Emilia.
Emilia⬆️
Lili⬆️
Poate nu arată că una de pe centură de mna, scuze că postez așa rar, dar săptămâna viitoare am teza la matematică😭😭
Ok, dacă aveți întrebări pentru Q&A pentru mine sau despre carte, puteti comenta si eu va raspund la toate intrebarile intr-un anunț....cand o sa pot. Va pup pe toti💋😘❤
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...