#10

27 0 0
                                    

-Intră!

   Spuse băiatul si pe ușă intrase Antonella, care avea un bandaj în jurul capului și părul prin in coadă, îi plăcea să îl prindă.

-Ai vrut să vorbești cu mine?

-Da, te rog așează-te.--spuse băiatul iar Antonella se așezase pe scaun--Vreau să știu ce ai pățit mai devreme, nu când te-a făcut Lili varză, când ne-am luptat noi doi.

-Habar n-am, era ca și cum, toata furia mea se adunase cu forța și atunci asta sa întâmplat.

-Ok, și cu Lili?

-Cei cu ea?

-De ce te-ai bătut cu ea?

-Mă făcuse târfă!!--spuse fata și își puse palmele pe masă și se ridică în picioare--Arăt eu a târfă, pe bune Ovidiu nu sunt nici o sfântă, dar nici ultima cârpă! Bine poate nu am avut un iubit în viața mea pentru că încă sufăr din cauza tatei! Dar asta nu îi dă de înțeles că sunt târfă! Nici măcar nu știe prin ce am trecut! Deci n-are dreptul să mă jignească!

-Antonella, te-aș ruga să te calmezi, să te așezi, te-am mai chemat aici pentru un alt motiv, nu doar pentru motivul ăsta.

   Fata se așezase și tăcu. Nu știa ce se petrece. Ce avea să îi mai spună Ovidiu, care, era și cu 10 ani mai mare ca ea?

-Spune ce este?

   Băiatul nu zise nimic doar scoase o fotografie, iar Antonella scoase aceeasi fotografie....

-Nu înțeleg, avem aceeași fotografie, doar că, ce cauți tu lângă mama și tata?

-Tata și mama nu ți-au zis nimic?

-Se când părinți mei sunt părinti tăi?

-Antonella, eu, sunt fratele tău!

-Glumești,nu?

-Nu, asta sa întâmplat înainte să te naști tu....O da....La paternitate se făcuse o încurcătură, femeia încurcase fișele, eu am fost dat femeii care pierduse sarcina, și mama noastră rămase fără mine, după 16 ani, am aflat cine e mama mea si tot adevărul, am cautat-o pe mama, dar l-am văzut si pe tata, Antonella când tu mai văzut prima dată, de părinți noștri au spus că sunt un prieten de familie, dar am stiu că îți vor spune, după, a fost accidentul tatei, scuze, crima tatei. De asta știu că ști, mama ti-a zis....mama a spus că să iti spun eu, și nu tea trimis aici ca să afli adevărul te-a trimis pentru a te distra. Intelege-ne ca nu iti puteam spune tot adevărul din prima, aveai doar 6 ani.






















Ok, aici vam cam lăsat suspans😅😅😂😂 scrieti in comentarii ce credeti ca va face Antonella in capitolul următor.

Din Întâmplare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum