Antonella se trezise cu două ore mai repede pentru a pregăti micul dejun pentru toți cei din tabăra de vară. Desi era încă în cabană, își făcuse un duș repede și se spălate pe dinti, își luase o pereche de pantaloni scurți de culoare alb, un tricou roz la care nu se mai vedeau pantalonii, în jurul taliei își legase o geacă albastră și își luase teniși de culoare albă. Fata își lăsase părul desprins, dar când ajunsese la bucătăria taberei și-l prinse. Începuse să facă clătitele și tot ce mai trebuia....
-Ce bine miroase!
Fata se întoarse către Ovidiu care sigur se trezise pentru ai trezi pe ceilalți.
-Antonella ce cauți tu aici?!
-Voiam să pregătesc eu micul dejun azi, cum e prima zi....
-Ăăăă....bine, eu merg să îi trezesc pe ceilalți.
Fata își continuă de micul dejun, când Ovidiu îi trezise pe toți, Dylan se trezise și el, și își făcuse un duș după care se îmbracă cu o bluză și pantaloni rupți de culoare neagră, și teniși negri cu dungi albe.
-Coaie ești gata?
-Da da. Hai să mergem.
Băieți ieșiseră din cabană și se întâlnise cu Maia.
-Ce sa întâmplat Maia?
-Off, Antonella nu era în cabană și am cautat o peste tot.
-Cred că tocmai am găsit-o, era în bucătărie făcea micul dejun...
- Să mergem.
Cei trei merse și își luase o tavă, lângă Dylan se puse Lili fosta lui, care era sigur o târfă, puteai vedea de la departare asta.
-Hahaha acum uite a venit în tabara pentru a fi femeie de serviciu.
-Asta se numește a avea bun simț, ceea ce sigur tu nu stii ce este.
Lili se luase și plecase repede după ce îi servise micul dejun.
-Wow văd că ești tare in gură.
-Da, am moștenit asta de la tata, înainte să....
Spuse fata și se opri.
-Înainte să?
-Nimic. Poftim.
Spuse fata si ii puse frișcă pe clătite si o cireasa.
-Esti un înger la gătit.
-Mersi...
Dylan merse și puse tava unde erau trei locuri, știa că Antonella va mânca după ce va servi...
-Am sentimentul că Antonella îmi ascunde ceva....
-Ce anume?--întreba Maia--
-Când a zis de tatal ei a evitat subiectul. De ce?
-Habar n-am.
-Maia cred că tu știi...
-Poate știu....sau poate nu....
-Haide spune....
-Nu, o las pe ea să vă spună.
După micul dejun toți aveau să vadă prima activitate....Antonella merse și ea lângă prieteni ei. Lili o privea cu dispreț pentru că își dăduse seama ca Dylan o plăcea, ceea ce nu îi convenea.
CITEȘTI
Din Întâmplare
RomanceStătea alături de iubitul prietenii și fratele ei și râdeau, când deodată îi sună telefonul. Pe ecran apărea un număr nesalvat,fata răspunse. -Alo? -Alo! Bună ziua, sunt ofițerul William Eron, aș putea să vorbesc cu Antonella Smith? -Desigur, eu sun...