,,Hybridy. Sme hybridy."
Všetky štyri páry očí na ňu prekvapene hľadeli, tak dodala: ,,Abraham mi to stihol povedať prv než..."
,,Hunter!" ozvala sa piskľavá ženská, ktorá vyzerala presne tak protivne ako znela.
Rovné dlhé vlasy jej splývali až k jej úzkemu pásu, ktorý zvýrazňovali červené šaty. Snow si pomyslela, že sú podobné ako tie, ktoré jej ponúkal Hunter. Zaskočilo ju to, potom si však povedala, že alfa predsa nebude byť bez partnerky. Možno ich má dokonca viac. Pri tej predstave pocítila samovoľné zovretie čeľuste, no rýchlo zavrhla akékoľvek emócie, ide tu o niečo dôležitejšie.
,,Hunter, povedal si, že je priviazaná!" vstala a ukazovala na Snow, ako keď malé rozmaznané dieťa žaluje.
,,No, zrejme som klamal, Shonda," zasmial sa alfa a priblížil sa k Snow, akože ju ide usadiť.
Cúvla a naznačila odmietnutie, nemala záujem o jeho služby. Vedela čo musí urobiť, zabiť Michaela. Za to, čo urobil si nezaslúži žiť.
,,Ako umrel?" spýtal sa Thomas.
Vyzeral zronene, okolo očí mal popraskané cievky, zrejme od hnevu alebo od plaču. Súcitila s ním, mal podľa všetkého Abrahama skutočne rád. Ona takisto a až teraz si uvedomovala, ako veľmi jej to zlomilo srdce. Nevedela, či o tom dokáže hovoriť bez plaču, ale Thomas si to zaslúžil vedieť.
,,Bol ma pozrieť, keď som už niekoľko týždňov mala pocit, že som umierala..." cítila hrču v krku a vedela, že ak by sa teraz rozplakala, prinieslo by jej to veľkú úľavu, no nechcela ukazovať túto svoju citlivú stranu, ,,Michael, veliteľ môjho sídla povedal, že ho zavolal, aby vyriešil moju situáciu..."
Pozrela na Thomasa, ktorému sa oči plnili slzami. Nepozeral sa na ňu, ale neprítomne pred seba, dobre však vedela, že počúva. Shonda mala ruky prekrížené na prsiach a nos vystrčený hore, aj ona však bola smutná. Starý muž a alfa na ňu uprene pozerali, čo jej bolo nepríjemné, tak sklonila pohľad dole, nadýchla sa a rozhodla sa pokračovať.
,,Bol pri mne a ošetroval ma. Spýtal sa na uhryznutie vlkom a ja...Ja som to priznala. Povedal mi, že ak nie som mŕtva že s-som...," hlas sa jej zlomil a ona cítila prvú slzu, ako si razí cestu z jej slzného kanálika, až po bledom líci, ,,povedal to a Michael ho..."
,,Ako umrel?" Thomas sa držal za bradu a neskrývane plakal.
,,Dýka," ďalšia slza jej preťala líce, ,,trafil predĺženú miechu."
Thomas sa postavil, bol obrovský. Vysoký a mohutný. Snow sa zľakla a urobila niekoľko krokov dozadu, on však rozhodne vykročil oproti nej a bolo jej jasné, že v boji proti nemu nemá nijakú šancu.
,,Je mi ľúto že umrel kvôli mne," povedala Snow potichu a pripravila sa na bolesť...
Thomas ju však objal. Bola prekvapená, nebránila sa. Cítila ako ju hladká po vlasoch a cítila, ako plače. Nikdy nevidela muža roniť slzy a už vôbec nie silného, obrovského vlkodlaka. Skrytá v jeho náruči, objala aj ona jeho, s miernym hladkaním vypracovaných chrbtových svalov.
,,Snow, nič sa nestalo tvojou vinou," Thomas pozrel dole, do jej vlhkých očí, ,,nie je to tvoja vina."
V tom ju pustil a bez toho aby sa pozrel na osoby v miestnosti, odišiel. Hneď za ním vybehla blonďavá Shonda, na ktorej lícach sa taktiež ligotalo niekoľko sĺz. Abrahama tu zrejme mali veľmi radi, viac ako očakávala. Vlastne, Snow najskôr vôbec nevedela, že Abraham ošetroval iné bytosti, než upírov. Držal to v tajnosti, kvôli charakterom, akým bol napríklad Michael. Bolo by mu jedno, že je to najlepší ošetrovateľ široko ďaleko, ak by pomáhal vlkom, neprežil by. Spomenula si, ako jej Ab hovoril, že musí utiecť, pretože hybridy zabíjajú.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snow White
VampirSnow White je mladá upírka, ktorá bojuje so životom. Žije v upírom sídle, ale je iná ako ostatní. Jej život sa obracia o 180 stupňov, keď stretne vlka, ktorý ju uhryzne a nechá do nej preniknúť svoj jed. Aj keď si každý myslí, že sa jedná o smrteľnú...