*7.Rusya*

398 49 12
                                    

Media: Jungkook

Yavaş ve temkinli adımlarla banyodan çıkarak hızlı ve minik adımlarla salona gittim. Siyah çantam ile canon fotoğraf makinemi alarak kimseyi umursamadan dış kapıya yöneldim.

"Hey, nereye gidiyorsun?"

Jimin'in sorusu üzerine duraksadım ve ona döndüm.

"Hiç sadece dışarı çıkacağım."

Kaşlarını yukarı kaldırarak kanepeden kalktı.

"Ben de geliyorum"

Bunu demesiyle gülümsedim ve devam ettim.

"Peki.. ayrıca fotoğraf çekebileceğim bir yere gideceğim."

Dediğimde Jungkook hızla kanepeden kalktı ve odasına doğru ilerlemeye başladı. Ayrıca odasına doğru uçarken pardon, koşarken "Ben de geleceğim" diye eklemeyi unutmamıştı.

Yoongi'de ayağa kalktı ve derin bir nefes vererek kafasını onaylamazca sağa sola salladı.

"Birinin size göz kulak olması gerek"

Dedikten sonra maknae line ve benimle birlikte kaldığı odasına ilerledi.

Galiba, yaşadıklarımın aksine beni eğlenceli bir gün bekliyordu...

*-*-*-*-*-*-*

"Changyang-sshi, fotoğrafımı çeksene."

Kameramı gözümden çekerek bana onaylamamı bekleyen gözlerini üzerime diken Jimin'e baktım. En sonunda uslu bir kız olup gülümseyerek onayladım.

"Şuraya geç ve elinin birini yüzüne koy, yani herhangi bir poz ver işte."

Elimle karşımı göstererek gülümsedim.O da dediğimi yaparak işaret ettiğim yere geçti. Kamerayı gözüme yaklaştırarak devam ettim.

"Objektife bak jimin-sshi"

Click*

"Harika oldu."

Arkamı dönerek Suga'yı görmemle hızla kamerayı gözüme yaklaştırdım ve o anı yakalamaya çalıştım. Karşımda bir şaheser duruyordu!!

Fotoğrafa beklentiyle bakınca net çekildiğini görmemle zafer kahkahası atarak konuştum.

"Evet!"

Fotoğraf:

Fotoğraf:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Last Light / Park Jimin /  TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin