Yaptığımız araba yarışında kesinlikle şans eseri jungkook'u yenmiştim.
"Araba yarışı şu an önemli değil chang-ah"
Kafamı onaylamaz bir biçimde sallayarak ona döndün.
"O-olsun, az önceki şeyi boşverelim olur mu ?"
Kafasıyla beni onayladıktan sonra kolunu omzuma attı ve telefonunu çıkardı. Ona " Ne yapıyorsun?" Bakışını atarak yüzüne bakmayı sürdürdüm. O da bana "izle ve gör" bakışını atarak telefonu işaret etti. Ben de telefona bakmaya başladım. Hızlı bir biçimde alış veriş sitesine girmişti.
"Şimdi istediğin kadar ürünü alabilirsin. Anlaşmamız öyleydi"
Ellerimi çırparak devam ettim.
"Harajuku sweatshirt modellerine bak Jungkook oppa"
Canı acıyormuş gibi bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Yah ama onlar çok pahalı!"
Omuz silkerek devam ettim.
"Anlaşma anlaşmadır Jungkook-sshi"
Yüzünü asarak dediğim kıyafetlere bakmaya başladı. Ben de gülümseyerek en pahalı ürünü aramaya başladım. Köşede gördüğüm altın kaplama! elbiseyi işaret ettim.
"Bu olsun Jungkook oppa"
Fiyatını görür görmez gözlerini ve ağzını kocaman açtı.
"Cha-chang bu çok pa-pahalı"
Ona "cidden mi?" bakışımı atarak devam ettim.
"Siz dünyaca ünlüsünüz Jungkook-sshi. Dört günde bunun iki katı kadar para kazanıyorsunuz. Bu olsun."
Ses çıkarmadan durmaya devam edince kafamı kaldırıp yüzüne bakmaya başladım. Gözleri dolmuştu? Hızla yanağını öptüm ve devam ettim.
"Sadece şaka yapıyorum koca bebek. Tamam geçebiliriz"
Bir anda derin bir nefes verdi sonra kafama bir tane vurdu.
"Yah! Ne vuruyon benim güzel kafama."
Kaşlarını çatarak devam etti.
"Hakettin"
Ben de onu bebek sesiyle taklit ettim.
"Hikittin"
Ardından dil çıkardım. Telefona döndüğümde Jungkook sayfayı kaydırmaya devam ediyordu. Gözüme çok güzel tavşanlı bir sweat çarptı. Şapkasında tavşan kulakları vardı. Hemen parmağımla onu işaret ederek konuştum.
"Bu olsun Jungkook oppa"
Fiyatına baktıktan sonra gülümsedi. Eh tabi 460.00 won, daha ne olsun.
"Kaç beden giyiyorsun ki?"
Gözlerimi ekrandan ayırmadan devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Light / Park Jimin / Tamamlandı
FanfictionKimsenin görmediklerini görmüştüm.. Yaşamak için tutunacak bir dal arar olmuştum. Korkuyordum.. Yalnızdım.. Yine ve yine.. Fakat şunu öğrenmiştim kısacık hayatımda çoğu şey sahteydi. Aynı zamanda sana "destek" olanlar. Aslında Hayat yalandan ibarett...