*8.Anlaşma*

349 52 21
                                    

Jungkook kısa bir süre düşündükten sonra kafasıyla beni onayladı. İkimizde aynı anda banktan kalkarak konuştuk.

"İyi koşucu kazansın"

Biz birbirimize bakarken Yoongi oppa araya girdi.

Yoongi"Durun. Ben hakemlik yapacağım"

Kafamla onaylayarak Jungkook'a döndüm.

"Kaybetmekten nefret ederim jungkook-sshi"

Dedim ve eğilerek koşmaya hazırlandım. Böyle bir teklifi kazanacağımı bildiğim için sunmuştum.

"Ne tesadüf, bende!"

Galiba, güzel bir rekabet bizi bekliyordu..

Yoongi"Hazırlanın.. 3,2,1, Başla!"

Hızla yerimden çıkarak deli danalar gibi koşmaya başladım. Bana yetişen Jungkook sırıtırken hızlanmaya koyuldum.

İşte rekabet başlıyor..

Jungkook ile koşarken bizi kahkahayla izleyen Jimin ve gülümseyerek kaydeden Yoongi, benim koşarken onlara dönmemle kahkahalara boğuldular. Çünkü koşarken bir ağaca çarpmamla arkamdaki Jungkook öne geçmişti. Burnumu ağaca vurmamla ellerimi aniden burnuma siper ederek yere eğilmiştim ayrıca küçük sayılabilecek bir inleme ağzımdan firar etmişti. Bir yandan koşarak bana gülen Jungkook'da ağaca çarparak yere düşmüştü. Jimin karnını tutarak gülerken Yoongi'nin sesleri kulağıma kadar geliyordu. Tam ayağa kalktım ki kafama bir şey dank etti.

"jungkook-sshi, bitiş çizgimiz yok."

Acıyan omzunu tutarak buruk bir sırıtışla konuştu. Buruk bir sırıtış ilk defa görüyordum!

"O zaman ben kazandım."

Kaşlarımı çatarak karşılık verdim. Ayrıca yanına oturdum. Daha çok koyacak tavır bulamadığım için oturmuştum.

"hayır! ben senin önündeydim. Ben kazandım. Ben birinciyim"

Alaycı bir ifade takınarak gözlerini kıstı.

"Yok ya"

Dişlerimin arasından âdeta tıslarcasına konuştum.

"Jungkook-sshi kaşınma! Sırtını kaşıyabilirim!"

"Aslında biraz kaşıman iyi ol- Hey! Ben kazandım. Konuyu dağıtma"

Uzatmamaya karar kılarak gözlerimi yumdum ve derin bir nefes alıp verdim.

"Peki tamam! sen kazanmış ol antilop gorilinin eşi olan, tavşan yüzlü komodo ejderi hazretleri"

Jungkook birkaç saniye tepkisizce durdu. Çocuğu şoka mı sokmuştum yani?

"Omo! Jungkook iyi misin ?"

Ben ona endişeyle bakarken yüzünü buruşturarak bana döndü.

"Bu cümleyi algılamak için beş kere aklımdan geçirdim. Hala anlamadım."

Omuz silkerek devam ettim.

The Last Light / Park Jimin /  TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin