*17.Arirang*

280 34 8
                                    

"Uyan hadi uykucu~"

Duyduğum yumuşak sese karşın yüzümü buruşturarak bir çocuk misali mırıldandım.

"Babacım.. iki dakika daha~"

Kıkırtılar gelirken kulağıma, kolumun deşilmeye başlamasıyla deşen kişinin eline vurdum ve kaşlarım çatık, gözlerim kapalı konuştum.

"Tanrı hepinizi bu gece uykusuz bıraksın~"

"Aigoo! valizini de biz taşıdık seni de biz taşıyoruz. Üstelik odanı da biz topladık, kıyafetlerini de!"

Seokjin oppa hararetle kelimeleri sıralarken burnumu kırıştırdım ve huysuzca mırıldandım. Gözlerimi açmamakta ısrarcıydım. Yoksa.. uykum kaçardı.

"İyi. Siz gidip dans edin, beni uykumla baş başa bırakın Jin hyung~"

Hâlâ yürüyorduk, daha doğrusu yürüyordular ve birkaç flaş patlıyordu. Patlayan flaşlara karşın sessizce mırıldandım.

"Taehyung.. fotoğrafları silmezsen seni çok güzel severim"

Taehyung güldü ve birkaç flaş daha patladı.

"Arirang aşkına, Uykumu bölüyorsunuz"

Kalın bir ses kulaklarıma ulaşırken tepkisizce onu dinledim.

"Artık uyansan mı ne ? Kıskanıyorum. Ben de uyumak istiyorum ama, nerde o günler.."

Hakaretle hızlıca cevap verdim.

"Neden bu kadar çok insan sesi var yoongi oppa?"

Tekrar flaş patladı.

"Sülilang aşkına~ Taehyung kes şunu"

Taehyung kulağıma fısıldadı.

"O ben değildim"

Sonrasında ise gülerek yanımdan uzaklaştı. O değilse ya Jungkook ya da Jimindir..

"O zaman kesin Jimindir.Jimin kes şunu, lütfen."

Bir anda yabancı bir adamın sesi kulaklarıma doldu.

"Bu kız içinizden birinin sevgilisi mi?"

Başka bir ses daha..

"Hanginizle çıkıyor?"

Duyduklarım karşısında aniden gözlerimi açtım. Açmamla dibimdeki kameramanla spiker bir anda geri sıçradı. Bir dakika... Jeton daha yeni düşüyordu!!!

Suga arkada ufak ufak gülerken "Biliyordum" demişti ve yürüyüşüne devam etmişti.

Ben şaşkınlıkla etrafa bakınırken heryerin fanlar ve kameramanlar ile dolu olmasıyla beni taşıyan jimin'e döndüm.

The Last Light / Park Jimin /  TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin