အပိုင္​း(1)

34.6K 1.2K 14
                                    

''ငါကိုယ္ေတာ္ကို သစၥာ​ေဖာက္​တဲ့​ေကာင္​​ေတြ တစ္​​ေယာက္​မွအ႐ွင္​မထားနဲ႔''
​လီအိုက္​ဖန္​း တစ္​​ေယာက္​ရဲမတ္​​ေတြအားသစၥာ​ေဖာက္​ဖန္​အိမ္​​ေတာ္​မွလူမ်ားတစ္​​ေယာက္​မက်န္​ႏွိမ္​နင္​းရန္​အမိန္​႔ခ်​လိုက္​သည္​။

''ရာရာစစ ငါကိုယ္​​ေတာ္​လိုဘုရင္​တစ္​​ေယာက္​ကိုမွသစၥာ​ေဖာက္​ရတယ္​လို႔''

''အ႐ွင္​မင္​းႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​မ်္ိဳးတို႔ကိုခ်မ္​းသာ​ေပးပါကြၽန္​​ေတာ္​မ်ိဳး ေတာ္​ဝင္​အမ်ိဳးကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​ကိုသတ္​တာမဟုတ္​ပါဘူး မတရားခံရတာပါ''
ဖန္​အိမ္​​ေတာ္​မွလူမ်ားကမင္​းႀကီးအားငို​ေႀကြးၿပီး​ေတာင္​းပန္​ၾက​ေလသည္​။

''မင္​းတို႔မသတ္​ရင္​ဘယ္​သူသတ္​မွာလဲ ငါကိ္​​ုယ္​​ေတာ့္​့ကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​ကို''

''အ႐ွင္​မင္​းၿကီးကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကိုမသတ္​ပါနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မ်္​ိဳးတို႔ကိုႀကိဳက္​တဲ့အျပစ္​​ေပးပါ ခံယူပါ့မယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့အသတ္​​ေတာ့ခ်မ္​းသာ​ေပးပါ''

ထိုအခါဘုရင္​့မင္​းျမတ္​ကိုယ္​ရံ​ေတာ္​လီမွဘုရက္​မင္​းျမတ္​၏နား နားကပ္​လိုက္​ၿပီးတီးတိုး​ေျပာလိုက္​သည္​။

''ဖန္​အိမ္​​ေတာ္​ကသခင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကိုမင္​းႀကီးရဲ႕ကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​လုပ္​ခိုင္​းရင္​​ေကာ''

'​ကိုယ္​ရံ​ေတာ္​လီ မင္​း​ေတာ္​တယ္​ ညၾကငါကိုယ္​​ေတာ္​့အ​ေဆာင္​​ေတာ္​လာခဲ့ ​ေမာင္​မင္​းကိုဆုခ်မယ္​''

ကိုယ္​ရံ​ေတာ္​လီဟာတစ္​ခ်က္​ျပံဳးလိုက္​ၿပီး

'' မခံယူဝံပါဘူး ဒါေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​ညၾကအ႐ွင္​့ဆီလာပါ့မယ္​''
မိမိ​ေျပာသာ​ေျပာ​ေနျခင္​းျဖစ္​​ေသာ္​လည္​းမိမိ​ေၾကာက္​​မိသည္​။

''​ေမာင္​မင္​းတို႔ၾကားၾကလား ကိုယ္​ရံ​ေတာ္​လီ​ေျပာတာကို''

ဖန္​အိမ္​​ေတာ္​မွလူမ်ား​ေသခ်င္​မိသြားသည္​။​ ဒီလို မိမိတို႔ အိမ္​သားတစ္​​ေယာက္​ကို ကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​ ​ေျမႇာက္​တာထက္​စာရင္​​ သတ္လိုက္​​တာကပို​ေကာင္​းမည္​ထင္​သည္​။ ဖန္အိမ္က ​​မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကိုကိုယ္​လုပ္​​ေတာ္​​ေျမႇာက္​မည္​ဆိုတာ​ေတာင္​လြန္​ သည္​​ေလ အခုဟာက​ေယာက်ာၤး​ေလးကို......

အမုန်းဆုံးကိုယ်လုပ်တော် (အရှင်သခင်၏အမုန်းတော်ခံ)[Complete]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang